Home VestiIT i nauka Televizija svuda oko nas do 2030.

Televizija svuda oko nas do 2030.

by bifadmin

Na prvoj ovogodišnjoj Cisco telepresence konferenciji novinarima iz čitavog regiona predstavljena je vizija budućnosti televizije koju su zamislili eksperti ove kompanije. 

Prema istraživanju kompanije Cisco korišćenje televizije u budućnosti biće značajno izmenjeno zahvaljujući trima smernicama koje već preokreću aktuelne trendove: sveprisutnoj broadband vezi, sve većoj količini sadržaja koja je dostupna, kao i mogućnosti odabira sopstvenog vremena gledanja omiljenog programa. Velika većina zemalja na svetu već ima zadovoljavajuću penetraciju broadbend-a, sa tendencijom daljeg rasta. Vodeći na toj listi je Japan, sa brzinom konekcije od 61 Mb/s.  Što se tiče dostupnog sadržaja, on je već dostigao količinu od 56 EB (egzabajta) na mesečnom nivou. S druge strane, video-on-demand servisi i DVR aparati već su izmenili koncept termina emitovanja televizijskog programa.

„Polovina konsultovanih eksperata smatra da će već do 2030. godine stanovnici širom sveta imati prilike da učestvuju u novom doživljaju televizije. Kanali će najverovatnije nestati do tog trenutka, a sadržaj koji se emituje postaće viralan. Reklame će postati usmerene na pojedince u zavisnosti od njihovih interesovanja, ali će biti mnogo manje napadne i naizgled neprimetne, jer će se reklemirani proizvodi pojavljivati u odabranom programu. Daljinski upravljači će nestati iz upotrebe, a govorne komande će preuzeti primat. Veoma je verovatno da će u narednih dvadeset godina biti razvijena mogućnost emitovanja sadržaja na svim glatkim površinama“, istakao je tokom prezentacije budućnosti televizije Skot Puopolo, potpredsednik u  Cisco Systems i vodeći u segmentu Global Practices.

Kompanija Cisco ranije je predstavila svoju novu verziju Videopscape platforme, Videoscape Unity koja uključuje nove opcije, poput multiekranskog cloud DVR, koji skladišti sadržaj u cloud-u, povezani video na svakom uređaju u domu, IP video preko kabla.

Pročitajte i ovo...