Close
/ Vesti / SMWF: Komunikacija sa kupcima seli se na mobilne platforme
BiF Analize Čitajte B&F online

SMWF: Komunikacija sa kupcima seli se na mobilne platforme

Redakcija BIF on 19/03/2013 - 17:52 in Vesti

This post has already been read 760 times!

Komunikacija brendova putem Twittera povećava verovatnoću kupovine za oko 16 odsto, izjavio je Brus Dejzli iz kompanije Twitter, tokom nastupa na Social Media World Forum-u. On je govorio o mogućnostima upotrebe najpopularnije platforme za mikroblogovanje u marketinške svrhe. Iz njegove prezentacije može se zaključiti da je Twitter problemu oglašavanja prišao veoma studiozno.


U Londonu je danas završen dvodnevni (18. – 19. Mart) peti po redu Social Media World Forum, konferencija koja okuplja profesionalce iz oblasti internet marketinga . Tema ovogodišnjeg skupa je strategija nastupa na društvenim medijima, a vodeći evropski i svetski autoriteti iz ove oblasti govore o angažovanju korisnika na društvenim medijima, upravljanju percepcijom brenda, osmišljavanju kampanja na društvenim medijima i mobilnim uređajima i privlačenju nove publike kroz različite online kanale. Svoje predstavnike na ovaj skup poslala je i agencija za digitalni marketing iz Beograda, D-kit.

Na panelu posvećenom planiranju sadržaja za društvene medije učestvovali su predstavnici kompanija Google, Adobe, BSkyB, Jobsite, Brandwatch i New Look, koji saglasni u oceni da je kvalitetan sadržaj, kojim se ostvaruje emocionalna veza između brenda i njegovih konzumenata sve važniji u brend komunikaciji, a da od ciljne grupe i njene veličine zavisi izbor konkretnih kanala i taktika. Veoma korisne savete u vezi sa pripremom i lokalizacijom sadržaja za društvene medije u svom predavanju izneo je Džim Rozenberg, direktor online komunikacije u kompaniji World Bank.

smrwf2 (1)
U drugom delu konferencije na bini su se smenjivali predstavnici kompanija čiji brendovi slove za najbolje pozicionirane u sferi društvenih medija. Na temu upravljanja brend komunikacijom na društvenim medijima govorili su digital menadžeri kompanije Carlsberg, Coca Cola, Nissan, Netvibes, dwinQ. Verovatno najzapaženiji nastup imao je Mark Blinder iz kompanije Adobe, koji je na veoma slikovit način predstavio sve mogućnosti prezentacije i oglašavanja u okviru Facebook mobilne aplikacije.

Tokom interaktivnih sesija učesnici konferencije mogli su da, kroz praktične vežbe, savladaju osnove krizne komunikacije u različitim industrijama i uzmu učešće u kreiranju integrisanih kampanja.

Sve u svemu, utisak o Social Media World Forum 2013 je pozitivan, iako provejava utisak da su posetioci ostali uskraćeni za konkretne primere , trikove i savete u vezi sa vođenjem nastupa na društvenim medijima. Ukratko, zaključci se mogu sumirati na sledeći način:

– odražavanje kvalitetnog prisustva na društvenim medijima zahteva sredstva – možda to nije novac, ali svakako jeste vreme koje zaposleni ili agencije moraju da utroše na kreiranje kvalitetnih sadržaja, efikasno upravljanje advertajzing kampanjama, praćenje i komunikaciju sa korisnicima itd;

– mobilni uređaji definitivno preuzimaju primat, tako da se nijedna strategija online komunikacije više ne može zamisliti bez dobro osmišljenih mobilnih kampanja, koje pritom moraju biti prilagođene potrebama lokalnog tržišta.

– ne postoji nijedan valjan razloga da kompanije ne zagaze duboko u mreže društvenih komunikacija. Potrebno je onima koji donose strateške odluke pokazati na koji način društvene mreže mogu pomoći u ostvarenju poslovnih ciljeva i poboljšanju performansi poslovanja. Jedan od učesnika konferencije obrazložio je to slikovito: “iznenađujuće je koliko vam to što vašem šefu pomažete da izgleda dobro pred njegovim šefom može olakšati napore koje ulažete u promociji sociala”.

Za B&F iz Londona Gradimir Joksimović, agencija D-kit

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *