647
„Etihad Airways“ je danas predstavio novi brend „Etihad Airways Partners“, koji povezuje grupu aviokompanija čiji je zajednički cilj da putnicima omoguće širi izbor putem unapređenih saobraćajnih mreža i reda letenja, kao i pružanjem dodatnih pogodnosti za putnike koji često lete.
Novo partnerstvo za početak okuplja šest članica – „Air Berlin“, „Air Serbia“, „Air Seychelles“, indijski „Jet Airways“, „Darwin Airline“ i „Etihad Airways“, saopštio je Etihad.
Druge avio kompanije, takođe, mogu da postanu Etihad ervejz partneri, čak i ako su članice druge postojeće alijanse, kao što je „Air Berlin“ koja je članica „Oneworld“.
Ključ saradnje u programu „Etihad Airways Partners“ čine snažne komercijalne veze i zajedničke vrednosti.
– Proširujemo naš poslovni model kako bismo uobličili i definisali platformu saradnje za aviokompanije koje srodno razmišljaju, što s jedne strane aviokompanijama učesnicama u partnerstvu omogućava sinergiju i efikasnost, dok s druge strane putnicima pruža širi izbor saobraćajnih veza i usluga kao i pogodnosti za putnike koji često lete – izjavio je predsednik i generalni direktor „Etihad Airways“ Džejms Hogan.
Logo „Etihad Airways Partners“ predstavlja simbol izvrsnosti i globalne saradnje i biće istaknut na avionima i na brendiranom materijalu grupe aviokompanija okupljenih kako bi povezale putnike širom sveta, ali i sve više kao znak harmonizovanih standarda u vazduhu i na zemlji.
Hogan ukazuje na to da se „Etihad Airways Partners“ razlikuje od uobičajenih vazduhoplovnih alijansi budući da nudi prednosti koje daleko prevazilaze okvire obične poslovne saradnje.
– Potencijal za udruživanje saobraćajnih mreža radi maksimalne optimizacije vazduhoplovnih veza koje se nude putniku, kao i zajednička želja za pružanjem vrhunske usluge osnovna su za pristupanje programu „Etihad Airways partners“ – naveo je Hogan.
Prema njegovim rečima, putnici koji često lete osetiće prednosti formiranja brenda „Etihad Airways Partners“, jer će to eliminisati složenost i konfuziju koje postoje u globalnim alijansama.
Nastojimo da obezbedimo ujednačen nivo usluga putnicima koji često koriste naše usluge, kao i jedinstvene uslove za skupljanje i korišćenje stečenih milja, kazao je Hogan.
U tom smislu, sve članice ponudiće standardizovano nagrađivanje za prikupljanje milja i lojalne putnike, kontinuitet i prioritetne usluge.
Članice „Etihad Airways Partners“ stiču mogućnost primene ekonomije obima i operativnih sinergija, kao što su centri za postizanje izuzetnosti, formiranje zajedničkih timova prodaje za određene destinacije, zajedničke nabavke usluga i robe, kao i zajedničke obuke pilota i kabinskog osoblja u obrazovnim centrima „Etihad Airways“ u Abu Dabiju.
izvor: eKapija