Home VestiEkonomija UniCredit Banka u prva tri kvartala zabeležila rast broja klijenata ali i zaposlenih

UniCredit Banka u prva tri kvartala zabeležila rast broja klijenata ali i zaposlenih

by bifadmin

Tokom prva tri meseca 2015. UniCredit Banka je povećala bazu klijenata za preko 21%, tako da ukupan broj klijenata premašuje 275.000. Kao posledicu toga došlo je do rasta klijentskih depozita od 21% u poređenju sa istim periodom prethodne godine, čiji iznos prevazilazi 147 milijardi dinara.

Volumen ukupnih neto kredita na kraju trećeg kvartala 2015. godine prevazišao je iznos od 177 milijardi dinara, što predstavlja rast od 13% u poređenju sa trećim kvartalom 2014. godine. Ovakav trend rasta u depozitima i kreditima obezbedio je još stabilniju finansijsku poziciju banke, dok rast komercijalnih volumena nadmašuje rast prihoda od kamata i naknada usled sveukupnog smanjenja marži.

S druge strane, rast ukupnih troškova za 9% je posledica rasta broja zaposlenih, dodatnih investicija u infrastrukturu banke i u unapređenje poslovanja. Naime, bez obzira na sveukupan negativan trend na tržištu, povećan je broj zaposlenih za 6% na 1.124.

Klaudio Ćezario, predsednik Izvršnog odbora UniCredit Banke Srbija je izjavio: „Zahvaljujući nizu angažmana sa finansijskim institucijama, kao što su Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), Evropski fond za jugoistočnu Evropu (EFSE), Fond za razvoj opštinske infrastrukture (MIDF) i drugi, na srpsko tržište smo plasirali zaista inovativne proizvode po povoljnijim uslovima kojima je obezbeđen dalji razvoj realne ekonomije i lokalnih zajednica u kojima poslujemo. Naročito smo ponosni na to što smo u značajnoj meri smanjili kamatne stope na dinarske pozajmice, zahvaljujući smanjenju referentne kamatne stope od strane Narodne banke Srbije, kao i stabilnosti domaće valute. Ovo je još jedan način podrške “dinarizaciji” tržišta.“

Pročitajte i ovo...