/ IT i nauka / 2016. će biti dobra godina za elektronske sadržaje i medije
BiF Analize Čitajte B&F online

2016. će biti dobra godina za elektronske sadržaje i medije

Redakcija BIF on 21/01/2016 - 10:00 in IT i nauka, Slajder

This post has already been read 874 times!

Prema prognozi petnaestog izdanja Deloitte-ovog izveštaja „Predviđanja u sektoru tehnologija, medija i telekomunikacija za 2016. godinu“ u ovoj godini će samo 3% korisnika mobilnih uređaja koristiti blokatore reklama, što tržište mobilnog oglašavanja, koje je procenjeno na 70 milijardi američkih dolara, može dovesti u rizik manji od 100 miliona američkih dolara.

Takođe se predviđa da će softverska rešenja igrica za mobilne uređaje (smartfone i tablete) verovatno postati vodeća platforma koja će generisati 35 milijardi američkih dolara, 20% više u odnosu na 2015. godinu. Prognozira se da će kompjuterske igrice generisati 32 milijarde dolara, a igrice sa konzolom 28 milijardi dolara, do samo pet i šest procenata u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, prosečni prihod će verovatno značajno varirati zavisno od platforme za koju su igrice namenjene.

eSport bi trebalo da generiše globalne prihode od 500 miliona dolara ove godine, odnosno 25% više u odnosu na 400 miliona američkih dolara ostvarenih prihoda u 2015. godini. Ovaj očekivani prihod je samo deo prihoda liga glavnih sportova kao što su evropski fudbal, američki fudbal, košarka, bejzbol, hokej na ledu, a koji se kreću od 4 milijardi pa do 30 milijardi američkih dolara.

Evropsko fudbalsko tržište će verovatno dostići 30 milijardi američkih dolara u 2016/2017, odnosno rast od 8 milijardi dolara u odnosu na 2011/2012, što je prosečna godišnja stopa rasta od 7%.

Očekuje se da će u 2016. vrednost ulaznica za bioskop u SAD i Kanadi opasti za oko tri odsto, odnosno iznosiće 10,6 milijardi američkih dolara, sa prodatih oko 1,3 miliona ulaznica.

Predviđa se i da će američko televizijsko tržište, kao svetsko najveće tržište, koje će iznositi verovatno 170 milijardi američkih dolara u 2016 godini, oslabiti i to u nekoliko segmenata: u broju TV pretplatnika, penetraciji TV pretplata kao procentu od ukupne populacije, prosečnom iznosu mesečnih TV pretplata, u gledanju uživo i odloženom praćenju programa, a posebno među mladima (18 do 24 godine ) koji sve više gledaju TV preko svojih računara.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close