Close
/ Ekonomija / Realtime i mobilni marketing, kao i online komunikacija, su trendovi koji će obeležiti 2016.
BiF Analize Čitajte B&F online

Realtime i mobilni marketing, kao i online komunikacija, su trendovi koji će obeležiti 2016.

komunikacija skajp
Redakcija BIF on 11/03/2016 - 14:24 in Ekonomija, Slajder

This post has already been read 986 times!

Personalizacija sadržaja (26 odsto), realtime marketing (24 odsto), mobilni marketing (23 odsto), kao i online komunikacija (21 odsto) i video marketing (20 odsto) – ključni su trendovi koji će obeležiti 2016. godinu, rezultat je istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom MASMI Beograd.

Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 275 profesionalaca iz šest država regiona, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama i kompanijama. Rezultati istraživanja predstavljeni su na drugom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2016, u organizaciji portala Marketing mreža.

 

MASMI TRENDOVI_011

 

Ispitanici su naveli i da su najveći izazovi sa kojima će se struka susresti u 2016. godini smanjeni budžeti (36 odsto), nestručan kadar (31 odsto), kao i personalizacija sadržaja, content marketing i realtime marketing. Sa ovakvim izazovima spremno je da se suoči čak 84 odsto ispitanih predstavnika agencija, dok je to isto potvrdilo 71 odsto predstavnika kompanija.

“Rezultati istraživanja koje smo sproveli sa istraživačkom agencijom MASMI Beograd nisu neočekivani. O navedenim trendovima već dugo se priča i sve to je samo posledica digitalizacije komunikacija, odnosno dominacije digitalnih kanala komunikacije. Ipak, zanimljivo je da se content marketing ove godine ne nalazi u kategoriji trendova, ali i dalje predstavlja izazov za marketing i komunikacijske stručnjake”, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.

 

MASMI TRENDOVI_013

 

Moderator panela “Šta je u trendu, a šta ne, pitali smo mašinu, ona zna sve!” i kreativni direktor agencije Leo Burnett, Anja Radulović istakla je tokom panela da će agencije i klijenti morati da se transformišu i prilagode izazovima koje donosi digitalno-tehnološka revolucija. “Približavanje današnjem kupcu zahteva nove strategije i taktike, relevantnije poruke, nove alate i kanale u potpuno novom vremenskom okviru”, zaključak je pomenutog panela.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *