Trgovinski lanac Ahold Delez predviđa da će ove godine imati povećanje priliva slobodnog novca za dalje investiranje od 23 odsto, koji planira da uloži u onlajn biznis. Delez naime planira da do 2020. godine duplira vrednost svoje prodaje preko interneta, koja sada iznosi 2,3 milijarde evra.
Lanac restorana će otkupiti svoje akcije u vrednosti od milijardu evra a potom dalje investirati u digitalizaciju svog biznisa.
Ovo je samo nastavak unapređenja poslovanja posle spajanja Deleza i Aholda u jednu od najvećih svetskih kompanija u maloprodaji, lidera u oblasti supermarketa i internet trgovine, koji od nedavno i zvanično trguje na berzama Euronekst Amsterdam i Euronekst Brisel.
U Srbiji Delez posluje kroz formate Maxi, Tempo i Shop&Go, a ukupna mreža broji više od 390 prodajnih objekata. No, još uvek se ne zna koliko će najavljeni planovi za dupliranje onlajn poslovanja uticati na poslovanje ovog lanca u našoj zemlji.