Home VestiEkonomija UniCredit Banka predstavila novi koncept poslovnog prostora

UniCredit Banka predstavila novi koncept poslovnog prostora

by bifadmin

UniCredit Banka je proslavu 15 godina poslovanja u Srbiji obeležila preseljenjem u nove, pametne poslovne prostorije, prve ove vrste u njenom poslovanju u centralno-istočnoj Evropi, kao i promenom načina obavljanja svakodnevnih aktivnosti.

Naime, nova zgrada Banke, locirana u ulici Jurija Gagarina, osmišljena je po tzv. Smart Working konceptu, sa inovativnim dizajnom i fleksibilnim radnim prostorijama koje su prilagođene potrebama zaposlenih. U poslovnim prostorijama nema fizičkih barijera poput zidova, osim u sobi za koncentraciju, a jedan zaposleni može koristiti više kancelarija i radnih stolova, po potrebi. Osim kancelarija otvorenog tipa postoje zone za timski rad, ali i one za privatne i poverljive razgovore.

UniCredit se pre otpočinjanja rada na ovoj zgradi konsultovao sa zaposlenima o njihovim potrebama i na osnovu njih implementirao neke tehnološke inovacije poput stolova koji se na pritisak dugmeta podižu, kako zaposleni ne bi sve vreme dok kucaju provodili u sedećem položaju.

U ovoj zgradi radi 654 zaposlenih UniCredita koji na svakom spratu imaju i prostor sa zelenilom i udobnim nameštajem koji se može koristiti i za druženje ali i za rad u neformalnom okruženju. Jedan sprat predviđen je za odmor zaposlenih i tamo po pristupačnim cenama oni mogu da popiju kafu, da ručaju ili da se opuste igrajući stoni fudbal ili Play Station.

 

Kantina

 

Ideja je bila, kažu iz rukovodstva Banke, da se ubrzaju neke svakodnevne aktivnosti (zbog čega je i sve u zgradi umreženo, te se posao može obavljati iz bilo koje prostorije) ali i da se zaposlenima omogući rad u prijatnoj atmosferi. Karlo Driusi, direktor Sektora podrške bankarskom poslovanju UniCredit Banke, rekao je tim povodom da je ovaj princip rada poboljšao komunikaciju među zaposlenima, a samim tim i produktivnost.

Ivana Ivić, direktorka Direkcije ljudskih resursa u ovoj banci, kaže da je cilj UniCredita bio da kreira ambijent u kojem je zaposleni u centru pažnje, a ne prostor za arhivu: „To smo učinili ne samo kroz promenu poslovnog prostora već i kroz uvođenje dodatnih fleksibilnosti za naše zaposlene. Oni sada mogu sami da kreiraju svoje radno vreme u skladu sa životnim navikama i obavezama“.

 

Relax zona

Pročitajte i ovo...