Home VestiEkonomija Uspešno završen jedanaesti Case Study Show

Uspešno završen jedanaesti Case Study Show

by bifadmin

Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd, uspešno je organizovala jedanaesti Case Study Show, koji se održao od 3. do 11. marta, na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije.

Case Study Show je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima Beogradskog univerziteta da rešavanjem realnog poslovnog problema nekog od partnera projekta svoje teorijsko znanje primene u praksi.

Prvog dana projekta, 3. marta, održano je svečano otvaranje i Meet Up. Svečanom otvaranju projekta su prisustvovali Vuk Mirčetić ispred Gradske opštine Voždovac, Sanja Marinković, prodekan za međunarodnu saradnju Fakulteta organizacionih nauka, predstavnici kompanija i medija i uvaženi gosti.

Nakon svečanog otvaranja, usledio je Meet Up tokom kojeg su studenti imali priliku da se u neformalnoj atmosferi upoznaju sa predstavnicima kompanija i detaljnije se informišu o poslovanju partnera projekta.

Zatim, 4. i 5. marta su održana predavanja u okviru Case Academy-a na Fakultetu organizacionih nauka. Predavanja su imala za cilj da na što bolji način pripreme učesnike za takmičarski deo Case Academy-a, odnosno za Case Room. Prvog dana Case Academy-a su održana predavanja na temu: „Uvod u case study metodu“ – Bojana Milošević, „Analiza i istraživanje“ – Milica Rajković, „Rešavanje studije slučaja“ – Ivana Mijatović. Drugog dana je održano predavanje na temu „Javni nastup i prezentovanje“ od strane Borisa Teodosijevića, kao i radionica u kojoj su učesnici imali priliku da znanje stečeno tokom predavanja primene na konkretnom poslovnom problemu. Radionicu su održale Biljana Kecman i Marija Radovanović.

Nakon kraće pauze od par dana, 9. i 10. marta su prezentovana rešenja studija slučaja, u okviru Business Case-a, zadatih od strane kompanija učesnica. Takođe, u ova dva dana, studenti koji su pohađali predavanja u okviru Case Academy-a su imali priliku da stečeno znanje primene u okviru Case Room-a, rešavajući jednostavnije studije slučaja.

Poslednjeg dana projekta u Narodnoj banci Srbije je održan Speed Dating, tokom kojeg su studenti imali priliku da se u formi kratkog intervjua predstave kompanijama na najbolji mogući način, sa vremenskim ograničenjem od 7 minuta.

Nakon Speed Dating-a usledilo je svečano zatvaranje projekta na kom su proglašeni pobednički timovi koji su učestvovali na Business Case-u u okviru ovogodišnjeg Case Study Show-a.

Kompanija Delhaize Serbia je takmičarima zadala zadatak da definišu asortiman koji bi činio paket SuperDoručak, da izvrše njegovo pozicioniranje i komunikaciju sa potrošačima na mestu prodaje. Tim koji će postati deo kompanije Delhaize Serbia je tim Break First koji čine: Nevena Đokić, Milica Marković, Dina Igić i David Antonijević.

Predstavnici kompanije Henkel su želeli da čuju inovativne ideje takmičara u vezi lansiranja nove kategorije proizvoda na tržište. Pobednički tim je Gotta Catch Them All koji čine: Rajka Kovačević, Jelena Petrić, Milica Đukić i Jovan Bojović.

U okviru studije slučaja kompanije Mozzart Bet takmičari su imali priliku da pokažu svoje analitičke sposobnosti i usmere ih ka praćenju aktivnosti lojalnih članova, ali i da osmisle način na koji će privući nove korisnike. Tim koji je imao najbolje rešenje je Jackpot koji čine: Katarina Đorđević, Valentina Medoš, Marko Knežević i Aleksa Denčić.

Zadatak kompanije Vip mobileje bio osmisliti nešto što bi impresioniralo korisnike povodom desetogodišnjice kompanije. Tim koji je imao najbolju ideju je Bate i Mićekoji čine: Tijana Sekulović, Marija Zafirović, Milorad Bakić i Stefan Mijajlović.

Kompanija Roche je takmičarima zadala zadatak da pronađu način za podizanje svesti javnosti o prisutnosti i potrebi preventivnog lečenjanekih od najtežih ljudskih bolesti. Pobednički tim je Tumoratori koji čine: Dunja Kaluđerović, Milica Stanojević, Sara Milovanović i Igor Stošić.

Pročitajte i ovo...