Close
/ Politika i društvo / Uručena priznanja najefikasnijim marketinškim kampanjama
BiF Analize Čitajte B&F online

Uručena priznanja najefikasnijim marketinškim kampanjama

Efi nagrade Radison 005
Redakcija BIF on 16/06/2017 - 11:41 in Politika i društvo

This post has already been read 465 times!

Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards Festivalu u Srbiji proglašeni su sinoć u Hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.

Srebrni Effie u kategoriji Telekomunikacije za rad “Viber-vajber kampanja” osvojila je agencija Leo Burnett Beograd – Publicis One Srbija, klijent Vip Mobile, a u kategoriji Novih lokalnih proizvoda ili usluga, agencija Idea Plus Communications za kampanju “Kafa nove generacije” (Grand Black ‘N’ Easy), klijent Grand Prom.

U kategoriji Bezalkoholna pića i napici, bronzani trofeji su dodeljeni agenciji FCB Afirma za rad “Jedan krug oko šoljice” (Grand kafa Gold), klijent Grand Prom i agenciji McCANN Beograd za kampanju “Separating… 2016” (Schweppes), klijent The Coca Cola Company.

U kategoriji Finansije i platne kartice, bronzani Effie dodeljen je agenciji Ovation BBDO za rad “Keš kredit koji rešave sve”, klijent Unicredit banka. Agencija McCANN Beograd u istoj kategoriji osvojila je takođe bronzano priznanje za rad “Sve se može kad se hoće”, klijent Raiffeisen banka.

Jedan bronzani Effie dodeljen je u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti agenciji McCANN Beograd za rad “Čik prestani da se zabavljaš” (Plazma Mini-Mini), klijent Koncern Bambi.

U kategoriji Dobra dela – brendovi, jedino priznanje, bronzani Effie, dodeljen je radu agencije McCANN Beograd “Zajedno za škole roditeljstva” (Rosa), klijent The Coca Cola Company.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *