Close
/ Politika i društvo / AD STARS 2017: Advertajzing iz drugačije perspektive
BiF Analize Čitajte B&F online

AD STARS 2017: Advertajzing iz drugačije perspektive

AD Stars Busan 2017
Redakcija BIF on 31/08/2017 - 14:11 in Politika i društvo

This post has already been read 266 times!

Na nedavno održanom internacionalnom advertajzing festivalu u Južnoj Koreji, na kome je učestvovalo oko 60 zemalja iz celog sveta, jedan od članova žirija bila je Nikolina Popović, kreativna direktorka agencije Havas Adriatic.

Ove godine, Ad Stars proslavio je svoj 10. rođendan i proširio svoj program. Održani su seminari i izložbe, ne samo za kreativce iz advertajzing industrije, već i za stručnjake iz sfere tehnologija i digitalnog marketinga.

Kao neko ko je svoju karijeru gradio širom sveta, od Kine, Etiopije, Bratislave, Dohe, Nikolina je imala prilike da se suoči da najrazličitijim kulturama, ali i načinima rada u kreativnoj industriji.

“Kada poredim ovu industriju u Srbiji sa ostatkom sveta, moram da priznam da je i dalje prisutan neki tradicionalan pristup istoj. U svetu, posebno u Aziji, inovativnost je značajno vidljivija. Brendovi se komuniciraju kroz iskustvo. Sa druge strane, mi u agenciji Havas Adriatic imamo drugačiji pristup advertajzingu zahvaljujući korišćenju snage i alata grupacije, pre svega studiju Meaningful Brands®, prvu globalnu studiju koja pokazuje kako se kvalitet života i blagostanje povezuju sa brendovima na biznis nivou i meri koliko blagostanje brendovi donose u naše živote.” – istakla je Nikolina i dodala da se pri kreiranju strategija mora raditi na tome da se potrošači ili klijenti suoče sa svojim emocijama, da se približe sebi, pa tek onda brendu.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *