Close
/ IT i nauka / Addiko banka i Vajber predstavili su ‘Addiko Chat Banking’
BiF Analize Čitajte B&F online

Addiko banka i Vajber predstavili su ‘Addiko Chat Banking’

Ivan Radojčić, predsednik Izvršnog odbora Addiko Bank a.d. Beograd
Redakcija BIF on 12/10/2017 - 12:14 in IT i nauka

This post has already been read 227 times!

Addiko banka je danas predstavila Addiko Chat Banking, inovativnu i na našem tržištu prvu uslugu za finansijske transakcije koje se obavljaju putem Vajbera. Addiko Chat Banking je usluga digitalnog bankarstva koja preko Vajbera, jedne od globalno najpopularnijih komunikacionih platformi, omogućava korisnicima ne samo da direktno komuniciraju sa bankom, već i da vrše jednostavna plaćanja. Na ovaj način, platforma koja je korišćena za razgovore i slanje poruka pretvara se u digitalni alat pomoću kojeg klijenti mogu proveriti stanje bankovnog računa, platiti račune ili nadgledati finansijske transakcije.

Addiko banka je postala prva banka u Srbiji i jedna od prvih u svetu koja omogućava usluge plaćanja putem Vajbera. Uvođenjem nove usluge Addiko Chat Banking, banka je nastavila sa modernizacijom i digitalizacijom svojih poslovnih operacija.

„Svesni da se finansijske institucije i usluge koje pružaju neminovno prilagođavaju potrebama klijenata, u proteklih godinu dana smo napravili veliki iskorak u digitalizaciji poslovanja, unapredili internet i mobilno bankarstvo i time omogućili niz digitalnih usluga koje su naišle na odličan odjek kod klijenata. Ovde se nećemo zaustaviti. Podatak da se, od kada smo promenili aplikaciju „Mbanking“, šestrostruko povećao broj korisnika potvrđuje da smo na pravom putu. Želimo da klijenti u potpunosti osete prednosti primene i korišćenja mobilnih platformi, pa je Addiko Chat Banking usluga, kao i saradnja sa Vajberom, samo jedna u nizu planiranih aktivnosti u ovom segmentu“, rekao je Ivan Radojčić, predsednik Izvršnog odbora Addiko Bank a.d. Beograd.

Addiko banka sa ponosom naglašava da je ovo prva banka u regionu centralne i istočne Evrope koja je sa globalno najpopularnijim brendom poput Vajbera razvila ovu uslugu, te će Addiko tim imati mogućnost da direktno komunicira sa klijentima kojima će pružati moderne i jednostavne načine plaćanja. „Uvođenjem ove usluge, potvrdili smo želju da nas klijenti prepoznaju kao banku koja poznaje njihove potrebe i štedi vreme, omogućavajući im da efikasno obavljaju sve bankarske transakcije“, dodao je Radojčić.

Pored Vajbera, Addiko banka je pokrenula uslugu Addiko Chat Banking u partnerstvu sa Comtrade digital servisom.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *