Close
/ IT i nauka / Budućnost je u transformaciji
BiF Analize Čitajte B&F online

Budućnost je u transformaciji

inovacije
Inovacije, primena nauke, digitalizacija i transformacija ljudi nužne su promene za prilagođavanje tradicionalnih industrija zahtevima modernog tržišta, zaključeno je na panel diskusiji u Centru za tehnološko preduzetništvo i inovacije ICT Hub. Zahtevi krajnjih korisnika koji traže alternative u proizvodima i uslugama su izazovi koji pokreću naše kompanije na velike transformacije istakli su učesnici panela, predstavnici multinacionalnih kompanija - Philip Morris International, Lafarge Srbija, Societe Generale banka Srbija.
Redakcija BIF on 19/10/2017 - 14:10 in IT i nauka, Vesti

This post has already been read 671 times!

Inovacije, primena nauke, digitalizacija i transformacija ljudi nužne su promene za prilagođavanje tradicionalnih industrija zahtevima modernog tržišta, zaključeno je na panel diskusiji u Centru za tehnološko preduzetništvo i inovacije ICT Hub. Zahtevi krajnjih korisnika koji traže alternative u proizvodima i uslugama su izazovi koji pokreću naše kompanije na velike transformacije istakli su učesnici panela, predstavnici multinacionalnih kompanija – Philip Morris International, Lafarge Srbija, Societe Generale banka Srbija.

„Svet se menja, a u skladu sa njim i navike, potrebe i očekivanja potrošača. Menja se način na koji komuniciraju, na koji putuju, pa i način na koji žele da konzumiraju duvan. Mi smo još pre više od deset godina prepoznali tu potrebe pušača da nastave da uživaju u duvanu, ali koristeći manje štetne proizvode, koji nemaju dim, pepeo i neprijatne mirise. Zbog toga smo uložili tri milijarde dolara, angažovali 400 naučnika i stručnjaka i pronašli zamenu za cigarete koja je potencijalno manje štetna, bazira se na principu nesagorevajućeg duvana i naziva se IQOS“, rekao je Ivan Miletić, Direktor korporativnih poslova za region jugositočne Evrope, i naglasio da je cilj kompanije Filip Moris je da svi pušači u što skorijoj budućnosti u IQOS-u i ostalim bezdimnim duvanskim proizvodima nađu potencijalno manje štetnu zamenu za cigarete.

Rade Bučevac, direktor marketinga i strategije Lafarge Srbija istakao je da transformacija kompanija podrazumeva prilagođavanje zahtevima tržišta, ali i da je mnogo veći izazov prilagođavanje tim promenama ljudi zaposlenih u kompaniji.

Vuk Kosovac, izvršni direktor za marketing Societe Generale banka Srbija istakao je da je važno imati što više ideja i pokrenuti njihovu realizaciju jer je onda veća šansa da se inovacije i primene. „Svesni smo da inovacije bez izlaska iz zone komfora i prihvatanja neuspeha kao sastavnog dela poslovnog napredovanja nema i zato dogadjaji poput ovog koji za cilj imaju deljenje različitih iskustava ne samo da menjaju svest o ovoj važnoj temi već mogu pomoći sadašnjim i budućim preduzetnicima da se odvaže i steknu dodatnu hrabrost i energiju u svojim poduhvatima.“

Srbija je globalno relevantno tržište što potvrđuje činjenica da se kod nas uspešno implementiraju ideje i inovacije koje dolaze iz centrala kompanija, ali se istovremeno širom sveta prihvataju dobre prakse koje dolaze sa našeg tržišta, zajednički je zaključak učesnika panela.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *