Home VestiEkonomija UNIQA uvodi poseban Viber broj za prijavu štete

UNIQA uvodi poseban Viber broj za prijavu štete

by bifadmin

Korisnici UNIQA putnog osiguranja od danas će, u slučaju iznenadne bolesti ili nezgode u inostranstvu, na raspolaganju imati i poseban Viber broj preko koga će iz bilo kog dela sveta moći da pozovu Centar za pomoć.

Aktiviranjem nove usluge, UNIQA je postala prvo i jedino osiguranje koje klijentima omogućava da na ovaj način prijave štetu nastalu u inostranstvu.

„Korisnici našeg putnog osiguranja u toku letnje sezone upute oko 3.500, a na nivou godine i više od 6.000 poziva Centru u Srbiji. Najveći broj je iz Grčke, zatim Crne Gore, Nemačke i Egipta, zemalja u kojima razgovori sa Srbijom mogu da staju i po nekoliko hiljada dinara. Ovi troškovi umeju da budu i daleko viši kada je reč o dalekim destinacijama. Upravo zbog toga se procenjuje da će uvođenje Viber broja korisnicima doneti značajne uštede na telefonskim pozivima“, kaže Gordana Bukumirić, predsednica Izvršnog odbora UNIQA osiguranja.

Uz instaliranu Viber aplikaciju na mobilnom telefonu, tabletu, računaru ili laptopu korisnicima je potreban i pristup Internetu kako bi stupili u kontakt sa Centrom za pomoć na ovaj način. Viber broj dostupan je sa bilo koje tačke na planeti.

„Ukoliko dođe do iznenadne bolesti ili nezgode korisnici mogu da pozovu Centar za pomoć preko Vibera, ali i fiksnog broja telefona koji im je i do sada bio na raspolaganju. Naši operateri dostupni su 24 sata dnevno sedam dana u nedelji, a razgovori se odvijaju na srpskom jeziku. Klijenti se nakon poziva upućuju do najbliže zdravstvene ustanove, a UNIQA preuzima obavezu direktnog plaćanja bolnici, tako da pacijent nema nikakve troškove“, dodaje Bukumirićeva.

Pročitajte i ovo...