Home VestiEkonomija Pad vrednosti Fejsbuka odraz razočarenja njegovih korisnika

Pad vrednosti Fejsbuka odraz razočarenja njegovih korisnika

by bifadmin

Pad vrednosti akcija Fejsbuka (Facebook) nije samo kratkotrajni problem, već pokazatelj duboke isfrustriranosti odlukama menadžmenta kompanije, tvrdi Skot Galovej, profesor marketinga na Sternovoj poslovnoj školi Njujorškog univerziteta i autor knjige „Skriveni DNK Amazona, Epla, Fejsbuka i Gugla“.

Posle nekoliko meseci skandala i tek prividnog ispravljanja kursa u poslovanju najpopularnije društvene mreže bilo je pitanje trenutka kada će to nezadovoljstvo da se prikaže i u brojkama. Pošto je Fejsbuk u sredu objavio da su rezultati drugog kvartala bili ispod očekivanja, vrednost njegovih akcija pala je za 19%, dok je tržišna kapitalizacija kompanije izgubila oko 100 milijardi dolara. Berzanski indeks Nasdak (Nasdaq) pao je za 1 odsto.

„Ovo je nakupljeni bes, koji je mnogo dublji od jednodnevnog gubitka na berzi“, naglašava Galovej. Prema njegovim rečima, izvinjenje osnivača i direktora Fejsbuka Marka Cukerberga posle otkrivanja afere o prodaji ličnih podataka 87 miliona vlasnika Fejsbuk naloga engleskoj kompaniji Kembridž Analitika (Cambridge Analytica), očigledno nije bio dovoljno, a kompanija nije od tada načinila nijedan ohrabrujući potez kojim bi privukla natrag njene korisnike koji su izgubili poverenje.

Na osnovu poslednjih pokazatelja u Fejsbuku su najavili da će u trećem i četvrtom tromesečju 2018. godine najverovatnije ostvariti nešto sporiji rast, između 5 i 9 odsto.

Pročitajte i ovo...