Home VestiBiznis & Finansije Istraživanje reputacija firmi od sada i u Srbiji

Istraživanje reputacija firmi od sada i u Srbiji

by bifadmin

Agencije Represent Communications i Ipsos Strategic Marketing nude klijentima novu ulugu – Udruženo istraživanje reputacije RENOME, jer kako kažu, kompanije sa snažnijom reputacijom imaju i do 150 odsto veću vrednost na tržištu od onih koje svojim ugledom ne upravljaju strateški.

„Reputacija se gradi godinama, a može da bude ugrožena za samo 24 sata. Kompanije kojima se veruje, lakše ostvaruju nova partnerstva, sklapaju ugovore i dolaze do svojih kupaca, čime ostvaruju bolju zaradu“, kaže Jelena Kovačević, generalni direktor agencije Represent Communications.

Pored dubinske analize podataka iz istraživanja, kompanije koje žele da saznaju više o svojoj reputaciji dobijaju i savete šta mogu da preduzmu kako bi unapredile svoju reputaciju i poslovanje. Obzirom da se ponuda odnosi na udruženo istraživanje na nivou industrija i da istraživanje može preuzeti nekoliko kompanija, ostvaruju se značajne uštede u budžetu, tako da RENOME predstavlja odgovor na otežane uslove poslovanja na domaćem tržištu.

Istraživanje RENOME se sastoji iz tri dela: udruženo istraživanje za nekoliko kompanija iz iste delatnosti, analiza podataka i savetovanje za kasnije upravljanje reputacijom. Istraživanje će meriti faktore koji utiču na reputaciju, a to su: proizvod, poslovanje, komunikacije i marketing, radno okruženje i društveno odgovorno poslovanje.

Pročitajte i ovo...