Home VestiEkonomija Netflix napada tržište kablovskih televizija

Netflix napada tržište kablovskih televizija

by bifadmin

Onlajn servis za striming sadržaja danas je pustio u ponudu svojim kupcima čitavu sezonu visokobudžetne dramske serije „Kula od karata“ („House of Cards“) sa Kevinom Spejsijem u glavnoj ulozi.


Uz „Kulu od karata“ koja se bavi spletkama među američkim (izmišljenim) političarima, i čija jedna epizoda u produkciji košta više od tri miliona dolara, Netflix namerava da se suprotstavi poznatim kablovskim gigantima, kao što su HBO i AMC. Drugi adut u ponudi onlajn servisa biće dugo najavljivani nastavak kultne humorističke serije „Zaustavljeni u razvoju“ („Arrested Development“).

Analitičari prilika u SAD misle da se rukovodstvo Netflixa kocka sa velikim ulozima, jer je samo za tri originalna sadržaja ova kompanija odvojila oko 100 miliona dolara, sa neizvesnim dobitkom. Osim toga, Netflix, za razliku od svojih konkurenata, kao što je HBO, nudi svojim korisnicima da onlajn skinu čitavu sezonu serije, po ceni od 8 dolara za mesečnu članarinu. NetfliX trenutno ima oko 30 miliona pretplatnika u 40 zemalja, a u zavisnosti od uspeha, odnosno broja preuzimanja originalnog sadržaja, iz rukovodstva ove kompanije najavili su dalja ulaganja u igrani program.

Pročitajte i ovo...