/ Vesti / Netflix-u se isplatilo ulaganje u igrani program
BiF Analize Čitajte B&F online

Netflix-u se isplatilo ulaganje u igrani program

This post has already been read 893 times!

Najveći američki provajder medijskog sadržaja na internetu ubeležio je novih tri miliona pretplatnika (od toga milion izvan SAD) u prva tri meseca 2013. za šta je najzaslužnije pokretanje sopstvenih igranih serija sa velikim budžetima.

house_of_cards2

Iako poređenje nije najsrećnije, Netflix je po prvi put po broju američkih pretplatnika pretekao kablovski program HBO (i njegov servis za naručivanje HBOGO), poznat po kvalitetnom serijskom i filmskom programu. Mnogi poznavaoci prilika su kritikovali odluku rukovodioca Netflix-a da se upuste u kreiranje sopstvenog programa, kada je objavljeno da će ukupna sredstva za tri serije u produkciji premašiti 100 miliona dolara. Međutim, danas priznaju da su pogrešili. Netflix posle puštanja u prodaju preko interneta svoje političke drame “Kula od karata” (“House of Cards”) sa Kevinom Spejsijem u glavnoj ulozi i Dejvidom Finčerom na mestu reditelja, u prva tri meseca 2013. beleži 29,2 miliona američkih pretplatnika, odnnosno dva miliona više nego prošle godine i milion više od HBO. Vrednost akcija Netflix-a po objavljivanju ovih rezultata skočila je za čak 25%.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close