/ Vesti / Plaćanje svih računa na jednom mestu i bez čekanja
BiF Analize Čitajte B&F online

Plaćanje svih računa na jednom mestu i bez čekanja

This post has already been read 1118 times!

Srpski inženjeri uspeli su da razviju kompletan softver za trenutno najsavremenije svetske uređaje za plaćanje, čime će se naša zemlja približiti ostvarenju koncepta virtuelnog šaltera koji će omogućiti da njeni građani račune plaćaju na jednom mestu, kada god požele i bez čekanja, najavili su stručnjaci kompanije Asseco SEE.

asseco-see-doo-beograd
Domaći softver već se primenjuje u nekim od banaka koje posluju u Srbiji, izvezen je u Rumuniju, Sloveniju, BiH i Crnu Goru, dok su u toku pregovori sa više afričkih zemalja koje su izuzetno zainteresovane za njegovo korišćenje. “Intenzivni razvoj domaćeg softvera učiniće nas globalno konkurentnim, poboljšaće izvoz, ali i doneti značajne uštede gde god se taj softver bude primenjivao”, izjavio je Miodrag Mirčetić, predsednik UO Asseco SEE i dodao da je “posebno značajno što uspevamo da održimo korak sa svetom u tako zahtevnoj i kompleksnoj oblasti, kao što su programi za bankarsko poslovanje”.

“Posebnu pažnju posvetili smo razvoju aplikacija i kompletnih sistema za upotrebu mobilnih telefona u plaćanju i podizanju novca, u čemu vidimo budućnost, pošto se procenjuje da će do 2017. godine broj korisnika mobilnog bankarstva u svetu premašiti jednu milijardu ljudi”, izjavio je Branislav Popović iz Asseco SEE. On je dodao da “u Srbiji u proseku na dva stanovnika dolaze tri mobilna telefona, i da plaćanje ovim uređajima ima čitav niz prednosti – telefoni su uvek kod građana, usluga je neprekidno dostupna, bez odlaska u banku obavlja se sve što može i u banci, upotreba je jednostavna, a bezbedna.” Domaći softver omogućava i funkcionisanje prvih “samouslužnih ekspozitura”, koji su postavljeni u zemlji i čiji će broj u narednom periodu značajno porasti. Ovi uređaji koji izgledom podsećaju na uobičajene bankomate, korisnicima omogućavaju da bez prisustva službenika banke plaćaju račune za Infostan, struju, telekom i kablovske operatere, zatim da proveravaju svoje stanje na računu, štampaju izvode stanja, obavljaju menjačke poslove, podižu gotovinu mobilnim telefonom bez kreditne kartice, pa čak i da uplaćuju, odnosno deponuju gotovinu. Pri tom su sve ove funkcije dostupne 24 sata dnevno svih sedam dana u nedelji, nema čekanja u redu, zagarantovani su visok nivo sigurnosti transakcija i privatnost građana.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close