Home VestiPolitika i društvo Regionalni forum komunikacionih lidera: Izazovi struke u 2016.

Regionalni forum komunikacionih lidera: Izazovi struke u 2016.

by bifadmin

Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Teme foruma biće, između ostalog, usmerene i na trendove i izazove u integrisanim komunikacijama, o čemu, povodom događaja, govore komunikacijski stručnjaci iz kompanija i agencija koje posluju u Srbiji.

„Kao kompanija koja ima visokorazvijenu odgovornu komunkaciju sa svim interesnim javnostima, kako na korporativnom, tako i na nivou brendova, verujemo da integrisana komunikacija treba da bude precizno usklađena i harmonična kako bi se, na konzistentan način i ciljanim pristupom, povećala efikasnost i ostvario željeni uticaj“, rekla je Biljana Bobić Subin, menadžer za korporativne odnose u kompaniji HEINEKEN Srbija.

Nataša Filipović, direktor agencije Ovation BBDO, kaže da će najveći izazovi struke u ovoj godini biti adaptacija, inovacija i investicije. „Na prvom mestu je spremnost da se adaptiramo u odnosnu na okolnosti, zatim da konstantno unapređujemo agencijsko poslovanje na svim nivoima, te da investiramo u akviziciju novih talenata, i na kraju da razvijemo nove servise koji su neophodni klijentima“, ocenila je Filipović.

Ivan Živković, direktor agencije Pioniri Communications, smatra da ćemo morati još više da se menjamo i svakog dana u realnom vremenu primenjujemo nova znanja i trendove. „Ako smo mislili da je ovo dovoljno brzo, moraćemo još brže. I da zaista pokažemo šta znači posvećenost koju većina samo navodi kao stavku u ponudi. Da se odupremo raznim pritiscima koji prete daljem urušavaju integriteta profesije, kao i njene finansijske izvesnosti i stabilnosti.“

Marina Grihović, direktor agencije Headline i suvlasnik digitalne agencije D-kit, ocenjuje da ćemo se u 2016. godini, pre svega, boriti da ostanemo dovoljno kreativni. Ona kaže da smo se svi navikli i na nedostatak novca, privikli na nove kanale komunikacije, odležali sve dečije bolesti, ali društvo i svet oko nas uvodi neke šablone iz kojih je „zabranjeno“ izaći.

Kako se era znanja ubrzano kreće ka eri preduzetništva i inovacija sve više nam trebaju veštine kreativnosti, komunikacije, kritičkog mišljenja i saradnje u svim oblastima, smatraju u agenciji MASMI. „Poznavanje potrošača, klijenata, zaposlenih i sredine u kojoj živimo uslov je da interaktivan odnos i učenje o nama samima i drugima umešno i uspešno pretvorimo u partnerski odnos. Platforma koja ima duh znatiželje i otvorenosti ka novom i nepoznatom trebalo bi da olakša sve barijere i stranputice na putu izazova našeg posla“, ocenila je Tatjana Mamula, direktorka agencije MASMI.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: IKEA Srbija, LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar, Microsoft Srbija i mnoge druge.

Pročitajte i ovo...