Čelnici najpoznatijeg sajta za mikroblogovanje otkrili su javnosti novu tehnologiju koja će omogućiti nesmetano oglašavanje, a samim tim i veliku količinu profita od budućih oglašivača.
Nov API interfejs, koga su oglašivači dugo priželjkivali, dovešće marketinške kampanje direktno pred 200 miliona korisnika Twitter-a. Ovo još uvek ne bi trebalo da brine prosečne korisnike, pošto u kompaniji tvrde da u skorije vreme neće biti većeg povećanja vidljivih reklama pred njihovim očima. Sličnu tehnologiju Facebook je predstavio 2010. godine, što je dovelo da povećanja njegove zarade za tri milijarde dolara sledeće godine, dok analitičari smatraju da taj sistem oglašavanja trenutno generiše oko 60% prihoda ove društvene mreže.
Kako tvrde predstavnici Twitter-a, njihova namera je da učine „reklamiranje boljim, a ne brojnijim“. Oni kažu da će jedina promena nakon uvođenja novog sistema biti lakše prepoznavanje pravih ciljnih grupa od strane oglašivača. Analitička kompanija eMarketer procenjuje da će ukupni prihodi kompanije Twitter u ovoj godini porasti skoro 90%, na oko 545 miliona dolara, a da bi već u 2014. godini samo od oglašavanja ona mogla da prihoduje i do 800 miliona dolara.