PROMO
Aktuelna pandemija umnogome je promenila tradicionalnu percepciju poslovanja i veliki broj kompanija širom sveta naterala je da ozbiljno pristupe optimizaciji poslovnih i proizvodnih procesa. Iz domaće kompanije Tecor Consulting stalno …
71% zaposlenih širom sveta priznaje da deli osetljive i podatke kritične za poslovanje preko servisa za instant poruke i alata za poslovnu saradnju, pokazuje novo Veritasovo istraživanje. Organizacije rizikuju saobraznost …
- Promo
Održan prvi „A1 Talk“: Svetski stručnjaci predstavili izazove koji nas čekaju u budućnosti
by bifadminNa ekskluzivnoj online konferenciji „A1 Talk“ u organizaciji kompanije A1 Srbija – domaći eksperti, poslovna zajednica, akademici i stručna javnost imali su priliku da slušaju o različitim aspektima digitalne ere, …
Na Građevinskom fakultetu u Beogradu u subotu 17. aprila od 12 sati biće održan Sajam stipendija, jedinstvena manifestacija koja će povezati studente tog fakulteta sa kompanijama kojima su potrebni građevinski …
Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) potpisala je ugovor o kreditnoj liniji od 20 miliona evra sa UniCredit Leasing Srbija za jačanje konkurentnosti malih i srednjih preduzeća (MSP). Više …
Kako migrenske glavobolje opterećuju populaciju, koje su specifičnosti migrene kod žena i kakvi su efekti upotrebe inovativne biološke terapije u lečenju, neke su od tema o kojima će se govoriti …
Danas, prateći vesti o tri nova inovativna RF objektiva i o novoj aplikaciji za deljenje datoteka, Canon Inc. najavljuje razvoj modela EOS R3 – najnovijeg brzog i ultraodzivnog profesionalnog fotoaparata …
Peti rođendan Fresh Corner koncepta u Srbiji, kompanija MOL Serbia proslavlja sa 25 Fresh Cornera u mreži i za tu priliku je pripremila 70.000 poklona za svoje kupce. Prvi Fresh …
Eurobank je zlatni sponzor ovogodišnje konferencije „Money Fair 21“, centralnog događaja u svetu finansija na zapadnom Balkanu. Ova regionalna konferencija za cilj ima otkrivanje izazova i prilika u vremenima najvećih …
Novo istraživanje o održivosti kompanije Mastercard otkriva značajan porast posvećenosti potrošača očuvanju životne sredine kao rezultat pandemije COVID-19. Više od dve petine ispitanih Evropljana (48%) smatra da je smanjenje njihovog …