Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2013. godine ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 322,8 miliona evra, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 3,3 posto.
Dobit Atlantic Grupe pre kamata i poreza (EBIT) porasla je na 29,2 miliona evra za 5,2 posto u odnosu na isti period prošle godine, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 15,3 miliona evra zahvaljujući značajno sniženim troškovima kamata nakon uspešnog refinansiranja kreditnih obaveza. Ukupnom rastu prihoda od prodaje Atlantic Grupe najviše su doprinela strateška poslovna područja Sportska i aktivna prehrana (16,9%), pri čemu je najznačajniji rast ostvaren na tržištima Nemačke i Švajcarske, pa Zdravlje i nega (3,6%) koja beleži rast na ruskom tržištu usled promene distributera čime je nadoknađena prodaja izostala u prvom kvartalu. Strateško poslovno područje Slatko i Slano raslo je 3,4% sa značajnim rastom prodaje kategorija flipsa, keksa i čokolade na tržištima Srbije i Makedonije. Kafa je kao najveća pojedinačna kategorija sa 67,5 miliona evra prihoda od prodaje ostvarila 1,7% bolji rezultat u odnosu na isti period prošle godine. Tržište Hrvatske u ovom segmentu nastavlja da beleži dvocifreni rast usled rasta prodaje robne marke Barcaffe. Prvo polugodište 2013. obeležili su implementacija novih komercijalnih uslova na tržištu Hrvatske, kao i širenje portfolia. Tako je u SPP Pića lansiran novi proizvod – Cockta Chinotto, dok je Argeta kao perjanica SPP Delikatesni namazi ušla na tržište Španije. Strateško poslovno područje Zdravlje i nega povećalo je asortiman brenda Dietpharm za još pet proizvoda kao i dva nova proizvoda iz asortimana Neve, dok je Strateško poslovno područje Sportska i aktivna ishrana proširilo asortiman vlastitih proizvoda na tržištu Nemačke, Austrije i Švajcarske.
Posmatrano po tržištima, najveći rast ostvaren je u Rusiji i ZND-u (26,8%) čime to tržište u ukupnim prihodima grupe sada ostvaruje 5,6% ukupnih prihoda od prodaje. Drugi najveći rast ostvaren je u Sloveniji (6,9%). Ključna evropska tržišta (Nemačka, UK, Italija, Švajcarska , Austrija, Švedska i Španija), koja čine 12,8% u ukupnim prihodima od prodaje, takođe su ostvarila značajan rast od 6,7%. Hrvatsko tržište je najveće u ukupnom prihodu od prodaje sa 24,4%, a sledi ga tržište Srbije sa 24% posto. Slovenija je treće po veličini tržište sa 12,8%, a prate ga BiH sa 7,6% pa ostala regionalna tržišta sa 6,2%. Lične robne marke Atlantic Grupe učestvuju u prodaji sa 72,6%, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 14%, apotekarski lanac Farmacia sa 6,3% dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sisteme u zemlji i inostranstvu u ukupnom prihodu od prodaje učestvuju sa 7,1%, kaže s eu zvaničnom saopštenju kompanije.