Brend AXA Grupe, koja posluje u Srbiji preko AXA Osiguranja, proglašen je šesti put zaredom za najbolji globalni brend u osiguranju, po izboru Interbrenda. Vrednost AXA brenda porasla je 14 odsto u poslednjih godinu dana i procenjena je na 8,1 milijardu dolara.
Na listi 100 najboljih globalnih svetskih brendova, koju tradicionalno objavljuje francuska konsultantska kuća Interbrend, među kojima su internacionalni giganti poput Apple, Google, Coca Cola, Microsoft, Facebook i mnogi drugi, AXA Grupa zauzima 53 mesto i najbolje je rangirana osiguravajuća kompanija na svetu.
Vodeća pozicija AXA brenda učvršćena je između ostalog i ekspanzijom na novim tržištima, ulaganjima u digitalne i start-up projekte, brojnim društveno odgovornim i humanitarnim aktivnostima. U prethodnoj godini AXA se posebno istakla ulažući u obrazovanje i pomoć najmlađoj populaciji širom sveta da steknu što bolje uslove za školovanje i napredovanje.
Ranije ove godine, AXA brend dobio je još jedno priznanje. U izboru Interbrenda proglašen je za 50 najboljih globalnih brendova koji vode računa o zaštiti prirodne sredine. I u ovoj oblasti, AXA je najbolji globalni brend u osiguranju.
Od 2010. godine brend AXA prisutan je i u Srbiji, preko kompanije AXA Osiguranje, koja je danas najbrže rastuća osiguravajuća kuća na tržištu.