Na radionici ASEBA BPS održanoj u utorak neki od korisnika rešenja ASEBA BPS su istakli uštede koje su ostvarili implementacijom ovog rešenja, a Banka Poštanska Štedionica iznela je podatak da se svakodnevno u elektronsku bazu podataka unese oko 150 hiljada dokumenata, a da je do sada u digitalnu arhivu upisano preko 120 miliona dokumenata.
„ASEBA BPS rešenje omogućava ne samo automatizaciju poslovnih procesa i procedura, već i kontinuirano unapređenje procesa. Upotrebom ovog rešenja postiže se veća produktivnost i smanjuje rizik poslovanja,“ rekao je Nenad Marić, iz Aseko SEE i dodao „Ovo je samo jedna u nizu radionica koje smo organizovali i možemo sa zadovoljstvom da kažemo da su postale tradicija. Zahvaljujemo se svim klijentima na ukazanom poverenju, a danas smo ovde kako bismo zajedno razmenili iskustva i u budućnosti obezbedili još bolje usluge korisnicima naših rešenja i usluga.“
Predstavnici banaka koje su u svoje sisteme implementirale ASEBA BPS rešenje, složili su se da je time povećana efikasnost kroz automatizaciju i centralizaciju poslova. Kao jedne od najvećih prednosti ASEBA BPS rešenja izdvojene su veća kontrola nad dokumentima, jednostavna pretraga i brz pregled dokumenata, kao i jedinstvena baza podataka.
ASEBA BPS omogućava sprečavanje rasta nenaplativih kredita, centralizaciju svih podataka o klijentima, formulara, ali i integraciju pojedinačnih, netipičnih dokumenata koji su van samih formulara, uključiv menice, ugovore, fotografije kolaterala i drugo. Na radionici su predstavljeni noviteti softverskog rešenja ASEBA BPS koji se ogledaju u multikanalnom pristupu Klijentima i usklađivanju sa odlukama Narodne banke Srbije o klasifikaciji dokumentacije.
Radionici su prisustvovali i partneri kompanije Aseko, kompanija Mola Mola iz Hrvatske, EMC, svetski tehnološki lider u upravljanju informacijama koji je sertifikovalo rešenje ASEBA BPS, kao i kompanija Yumit, predstavnik Fujicua za Srbiju.