Idući u korak sa izazovima tehnološkog razvoja, UniCredit Banka konstantno radi na unapređenju svog mobilnog bankarstva. Tako je sada, zahvaljujući unapređenim softverskim rešenjima, pristup ovom servisu moguć i putem tablet uređaja sa Android (minimum 3.0) i iOS (minimum 5.1.1.) operativnim sistemima.
Takođe, težeći da svojim korisnicima obezbedi najviši mogući nivo sigurnosti kada je elektronsko bankarstvo u pitanju, UniCredit Banka je nedavno implementirala aplikaciju Mobilni token (M Token), koja predstavlja još jedan jednostavan i brz način finansijskog poslovanja, a koja omogućava klijentima da komuniciraju sa svojom bankom bez obzira na to gde se nalaze i da vrše uplate nezavisno od radnog vremena ekspozitura. Naime, za pokretanje aplikacije neophodan je PIN koji korisnik samostalno kreira i koji je poznat isključivo njemu.
Zahvaljujući M Token aplikaciji, klijenti imaju mogućnost da se, pomoću jednokratne lozinke uloguju na online banku, dok im je QR kod potreban kako bi mogli da potpisuju platne naloge, kao i da samostalno vrše podešavanja unutar same aplikacije. Mobilni token se može instalirati na svim modelima mobilnih telefona koji podržavaju JAVA aplikaciju, iOS, Android, i Windows operativne sisteme, ali i na tablet uređajima. Za korišćenje Mobilnog tokena nije potrebna internet konekcija, a dostupan je i u romingu. Aplikaciju je moguće instalirati samo jednom na jednom uređaju, ili mobilnom telefonu ili tabletu, i na taj način ona je zaštićena od kopiranja i instaliranja na druge uređaje. Aktivacioni kod može se iskoristiti samo jednom. Podaci koji su vezani za račune i PIN kod ne ostaju sačuvani u uređaju.