Kada govorimo o digitalnom i interaktivnom marketingu, najveća i najznačajnija regionalna konferencija, koja se po sedmi put održava u Beogradu je Digital Day. Konferencija će se održati 16. maja 2017. godine u Domu omladine pod nazivom „Connected Shopper“, a govoriće se o korisničkim iskustvima i trgovini putem interneta.
Eminentni predavači iz najboljih svetskih kompanija i razvijenih tržišta upoznaće posetioce sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Paralelno sa predavanjima na konferenciji će se održavati i paneli u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona.
Steve Lok, direktor za marketinške tehnologije i operacije renomiranog magazina The Economist, biće jedan od predavača na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji. Steve je svoju karijeru započeo kao web programer devedesetih sa svojim IT startap projektom za zdravstvenu zaštitu, nakon čega je vodio nekoliko projekata, dok se 2012. godine nije priključio The Economist timu. Na trenutnoj poziciji je nešto više od godinu dana i vodi tim ljudi koji se bavi modernim digitalnim marketingom i oživljava nove medijske koncepte. Steve je ključna osoba za transformaciju klasičnog u moderni marketing, kao i fuziju marketinga i modernih tehnologija, kako bi njegova kompanija održala vodeću poziciju u sferama marketinga i tehnologija.
Sa preko 22 godine iskustva Steve ima jedinstven pogled na proces transformacije marketinga pod pritiskom evolucije tehnologije. Steve je zadužen za kreiranje sadržaja u novoj eri, u kojoj je tehnologija transformisala pristup marketingu, ali i osmišljavanje strategija za pretplatnički marketing. Praktičnom primenom svog dugogodišnjeg iskustva Steve je sa svojim timom dobio nekoliko ozbiljnih priznanja poput Kanskog Lava i DMA Grand Pri, a nedavno je osvojio i IPA nagradu za najpametnije korišćenje tehnologije i podataka u kreiranju strategije za responzivnost brenda. Zbog svog iskustva, dobre prakse i priznatog rada, te mnogobrojnih priznanja, Steve je čest govornik i predavač na temu fuzije marketinga i tehnologije, sa posebnim naglaskom na spajanju tehnologije, podataka i sadržaja u jedinstven miks.
Od ovogodišnjih predavača koji će na Digital Day 2017 konferenciji podeliti svoja znanja i iskustva sa posetiocima tu su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima „The ZOO“ i Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas. Iz regiona na bini ovogodišnje Digital Day konferencije naći će se i Mitja Tuškej, izvršni direktor marketinške agencije Direct Media Komunikacije, Stevan Ranđelović, savetnik za EU politike i korporativne komunikacije EACA i mnogi drugi.