Najbolje medijske strategije iz jadranskog regiona će i ove godine biti ovenčane Sempler nagradama, a dosadašnjim kategorijama, pridružiće se dve nove – Najbolja PR strategija ili promocija i Najbolji tehnološki pristup.
U okviru SEMPL-a, najveće regionalne konferencije o medijskim trendovima, najuspešnijim medijskim dostignućima biće dodeljeno 11 Zlatnih Sempler nagrada i velika Grand Sempler nagarada za najbolju medijsku strategiju u 2017. godini. Treću godinu za redom biće dodeljene i dve posebne TOP SEMPL nagrade najboljem Medija menadžeru i Medijskoj zvezdi budućnosti.
Za nagrade medijskih uspeha godine svake godine konkuriše više radova iz jadranskog regiona; prošle godine su se takmičile agencije, oglašivači i mediji iz Slovenije, Srbije, Hrvatske i Bugarske. Glavnu nagradu, veliki sempler za najbolju medijsku strategiju godine, međunarodni stručni žiri je prošle godine dodelio akciji „Laško Dvoboj“ koju je za Pivovarnu Laško Union kreirala agencija Luna/TBWA.
Na takmičenju mogu učestvovati projekti realizovani između 01. novembra 2016. i 30. oktobra 2017. godine. Prijavljivanje radova počinje 01. septembra.