Home Promo Servisni centar Nepo System na novoj adresi

Servisni centar Nepo System na novoj adresi

by bifadmin

Svako od nas u toku svog života ima razvojni put. Suština je gotovo ista, razvoj možemo podeliti u etape: čin rađanja, period totalne zavisnosti od drugih, znaci prvog učenja, stvaranje identiteta to jest slike o sebi, kreiranje strukture, pubertet i adolescencija. Sa temperamentom se rađamo, a karakter se oblikuje dok odrastamo, zavisno od okruženja i mnogih drugih spoljnih faktora.

Na isti način može da se posmatra razvojni put jedne kompanije. Zahvaljujući određenom entuzijasti (ili više njih) koji je odlučio da svoju ideju sprovede u delo, želeći da napravi promenu i ponudi nešto novo dolazimo do momenta rađanja firme. Da bi se ideja razvila i postala plodonosna potreban je novac i onda kreće jurnjava za finansijskim obezbeđenjem. Kada obezbedite novac to je period totalne zavisnosti od drugih.

Potom treba da se počne sa radom, i usputnim prilagođavanjima. Tada dolazi do faze prvog učenja. Nakon izvesnog vremena novi proizvod postaje prepozantljiv ne preterano velikom broju ljudi, ali prodaja se ostvaruje, ti kupci imaju poverenje, određuje se prihvatljiva cena za ponuđen kvalitet, počinju da kruže preporuke… Slika o uspešnoj kompaniji počinje da se nazire.

Sada na red dolaze zaposleni kojima treba određen prostor za rad, prevozna sredstva za dostavu, mašine, alati… Kreiraju se nova odeljenja, sektori, komunikacija, stvara se struktura firme. Preduzetnik uči kako da se ponaša na tržištu, napravio je par nepromišljenih izleta, misli su mu rasute, ima odbijanja kod većih kompanija, pita se gde greši… Počinje uvek problematični pubertet.

Na kraju je uspostavljena kompanija koja je prihvaćena na tržištu od strane korisnika i partnera, stvari se kreću u dobrom smeru, poslovi su razrađeni, budućnost se nazire. Stigli smo do adolescencije, šta dalje?

Kada prevalite taj veliki put stičete ogromno iskustvo. Znate koliko je teško doći do svakog klijenta, konkurencija vreba, neki drugi entzuijasta ima ideje i može da pomrsi konce u svakom trenutku. Želite da klijentima budete što dostupniji, bliži, tražite način da podignete kvalitet usluge. Svesni ste jedne bitne činjenice – da bi ste opstali morate da evoluirate ili ćete nestati kao dinosaurus.

Nepo System je kompanija koja je prošla svoj razvojni put. Zahvaljujući dugogodišnjem bavljenju reklamacijama i servisiranjem uređaja stekla je ogromno iskustvo po pitanju zadovoljstva korisnika. Da bi to zadovoljstvo podigla na viši nivo i postala dostupnija korisnicima u našem velikom gradu od 04.02.2019. godine otvara novo mesto za prijem i preuzimanje korisničkih uređaja.

Nova lokacija se nalazi na adresi Prve Pruge 1, Zemun, Beograd (ugao sa ulicom Džona Kenedija). Radno vreme će biti od 09-18h svakog radnog dana, subotom od 10-14h. Do nove lokacije možete koristiti 13 različitihlinija gradskog prevoza koje staju u neposrednoj blizini – 15, 84, 704, 706, 707 (stajališta u bulevaru Nikole Tesle), zatim 17, 73, 82, 83, 85, 88, 610, 611 (stajališta u bulevaru Mihaila Pupina). Zahvaljujući velikom parkingu koji se nalazi oko same lokacije možete doći i automobilom i bez većih problema naći parking mesto.

Na novoj lokaciji u garantnom i vangarantnom roku možete doneti vaše laptopove, desktopove, štampače, televizore, monitore, mobilne telefone, tablete, projektore i radne stanice. Takođe, ako ste izgubili dragocene podatke možete doneti vaš medij za skladištenje podataka na dijagnostiku. Na raspolaganju ćete imati ljubazno osoblje koje će primiti vaše uređaje kao i tehničare koji su tu za brze intervencije.

Ljudi ne vole promene, ali one su itekako dobre jer će vas pomeriti iz te ušuškanosti, naterati vas da razmišljate, steknete novo iskustvo i budete još bolji. Posetite Nepo System, uverite se u promenu namenjenoj korisnicima i bezbrižno servisirajte vaše uređaje.

Pročitajte i ovo...