Vodeća globalna konsultantska agencija za komunikacije Ketchum proglašena je za najbolju agenciju u poslednjih 20 godina na godišnjoj dodeli PRWeek nagrada. Sa ukupno 55 priznanja, čak 10 više od prvog sledećeg konkurenta, Ketchum je dobitnik najvećeg broja PRWeek nagrada, od kada takmičenje postoji.
Organizatori prestižnog takmičenja PRWeek smatraju da ovo priznanje i kontinuirani uspeh Ketchuma ukazuju na visoki standard u radu sa velikim brojem različitih klijenata, zasnovan na idejama i rešenjima koje dovode do ostvarivanja poslovnih ciljeva.
„Ketchum svoju reputaciju širom sveta gradi na vrhunskim poslovnim veštinama, kreativnosti, poznavanju različitih industrija i kreiranju novih trenodava. Klijenti to prepoznaju i zato je Ketchum dugo godina jedna od najnagrađivanijih PR kompanija.“, istakla je Maja Stojanović, izvršna direktorka agencije Olaf&McAteer, ekskluzivnog partnera Ketchuma u Srbiji i dodala: „Ono što mi u Olafu dodamo kao lokalni začin, a što je našim klijentima dragoceno, jesu poznavanje lokalnog tržišta, medija, tehnologije, navika lokalnih potrošača, opinion-makera i drugih ciljnih javnosti, kao i poznavanje regiona i potreba multinacionalnih i domaćih investitora i brendova koji posluju ili planiraju da dođu Srbiju.“
PRWeek nagrade na samom su vrhu značaja u industriji komunikacija. Dodeljuju se najboljim timovima kompanija, agencija, neprofitnih i obrazovnih organizacija. Ketchum je vodeća globalna konsultantska kuća za komunikacije koja posluje u više od 70 zemalja na šest kontinenata. Ekskluzivni partner Ketchuma u Srbiji je agencija Olaf&McAteer koja na svojoj klijent listi ima vodeće internacionalne i domaće kompanije i organizacije.
Podsećamo, ove godine Ketchum je bio i najnagrađivanija kompanija u okviru In2 SABRE Awards, osvojivši sedam nagrada za svoj rad, a u 2018. i najuspešnija konsultantska kuća u Kanu, osvojivši 30 Kanskih Lavova sa svojim partnerima na Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu.