Home Promo Na klik do kupca

Na klik do kupca

by bifadmin

Prva jesenja besplatna edukacija „Na klik do kupca“ zakazana je za 25. septembar, a grad domaćin je Užice. Edukaciju organizuje Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ u saradnji sa Regionalnom razvojnom agencijom Zlatibor, a održaće se u sali Regionalne komore Užice, ulica Dimitrija Tucovića 52, zgrada Grada Užice. Program edukacije počinje u 10 časova. Edukacija je besplatna, ali su prijave putem adrese e-pošte office@rrazlatibor.rs zbog ograničenog broja mesta obavezne.

Tokom četiri sata predavanja okupljeni privrednici, predstavnici mikro, malih i srednjih preduzeća, imaće prilike da se upoznaju sa značajem upotrebe interneta u poslovanju, važnim koracima koji se prave pri uspostavljanju adekvatnog internet prisustva ali i načinima da iskoriste digitalne alate za razvoj svoje firme.

Ivana Ćirković, konsultant sa desetogodišnjim iskustvom u oblasti digitalnog marketinga i PR-a, internacionalni predavač i sertifikovani trener svetske Digital Communication Network organizacije, sertifikovani SEO copywriter, govoriće o digitalnoj transformaciji i njenoj primeni u poslovanju.

Predrag Milićević, rukovodilac Sektora marketinga i komunikacija u RNIDS-u, govoriće o tome kako pravilno uspostaviti poslovno prisustvo na internetu. Njegovo predavanje će razvejati iluziju da postoji vrsta posla koju je nemoguće predstaviti na globalnoj mreži i ukazaće na to koji i kakvi domeni su miljenici pretraživača.

Dijana Milutinović, saradnica za marketing i komunikacije RNIDS-a, govoriće o tome kako je oglašavanje na internetu promenilo pravila igre i omogućilo manjim firmama da svom poslovanju pribave vidljivost na tržištu i kako da preduzeća izaberu odgovarajuće kanale komunikacije sa svojim kupcima.

Aleksandar Radukin, Digital Performance menadžer i suosnivač kreativne digitalne agencije Homepage, specijalista za performans oglašavanje, projektovanje prodajnih levaka, primenu “mashine learning” sistema, sertifikovani Google i Facebook partner govoriće o budućnosti prodaje preko društvenih mreža i o tome da li je Facebook oglašavanje bacanje para, kao i o konceptu prodajnog levka i kako se zapravo meri uspeh i tumače metrike.

 

Pročitajte i ovo...