Home Promo Kada je nešto istovremeno i „Top” i „Mini”, onda dolazi iz kompanije Tetra Pak

Kada je nešto istovremeno i „Top” i „Mini”, onda dolazi iz kompanije Tetra Pak

by bifadmin

Saveti za zdrav život nisu više samo preporuka koju dobijamo od lekara, već sve više postaju opšteprihvaćeni trend. Istraživanje na temu potrošačkih trendova, koje je kompanija Tetra Pak nedavno sprovela na globalnom nivou, pokazalo je da je 88% potrošača spremno da plati više za zdravije prehrambene proizvode, dok, istovremeno, 49% potrošača želi da svoj život učini jednostavnijim. U skladu sa tim, i hrana koja se priprema i koristi za konzumaciju u pokretu mora odgovarati na savremene trendove zdravog i celovitog stila života. Manja i lakša ambalaža iz koje se lako pije, stoga  postaje sve popularnija za sve one koji žele da svoj napitak ponesu u teretanu ili na čas joge, ili da se osveže čašom soka na dugom poslovnom sastanku. 

Kao globalni i lider u proizvodnji rešenja za obradu i pakovanje hrane, kompanija Tetra Pak pažljivo prati i analizira najaktuelnije potrošačke trendove i redovno usklađuje svoje poslovanje, kako bi svojim kupcima pomogla da se na odgovarajući način prilagode okruženju koje se menja. Kompanija Imlek, dugogodišnji partner kompanije Tetra Pak, prepoznala je ove trendove na tržištu Srbije, i od nedavno je domaćim potrošačima deo svog proizvodnog asortimana – proizvode Moja kravica, Balans+, Jogood i Balans+ Imuno,  ponudila u Tetra Top® ambalažnom portfoliju, koji karakteriše veliki izbor pakovanja različitih veličina i mogućnosti otvaranja. Takođe, deo Imlekovih proizvoda će od sada biti dostupan i u najnovijem pakovanju iz ovog ambalažnog porfolija – Tetra Top MiniV Nallo.

 „Tetra Top ambalažni portfolio smo razvili kako bismo odgovorili na rastuće potrebe potrošača za svežinom proizvoda, dodatnom funkcionalnošću, konzumacijom u pokretu, kao i na povećanu brigu o okruženju, što sve zajedno ove proizvode čini pravim izborom za sve savremene proizvođače hrane i mlečnih proizvoda. Ono što nas posebno raduje jeste činjenica da je Imlek prvi u Srbiji lansirao naše najnovije i najmanje pakovanje u ovom portfoliju – Tetra Top MiniV Nallo. Za nas, ovaj potez predstavlja dokaz da je naša bliska saradnja, duga više od 55 godina, obostrano korisna i da je naša ambalaža pravi odgovor na potrebe naših kupaca, ali i krajnjih potrošača“, istakla je Katalina Siriteanu, direktor marketinga u kompaniji Tetra Pak. 

„Top“ za potrošačko iskustvo 

Pakovanje Tetra Top MiniV Nallo dizajnirano je tako da izađe u susret savremenim potrošačima, ali i zahtevima koji se odnose na zaštitu životne sredine. Prilagođeno je svima koji svoj jogurt žele da konzumiraju i kod kuće i u pokretu – lako se otvara i zatvara, a zbog svojih odmerenih proporcija zgodno je za nošenje i prijatno leži u ruci. Izdržljivost i pouzdanost ovog pakovanja doprinose tome da ga slobodno možete ubaciti u ranac ili torbu, kako biste u proizvodima mogli da uživate i blizu doma, kao i u avanturama daleko od kuće. Istovremeno, svojim modernim dizajnom i privlačnim izgledom, ovo pakovanje omogućava proizvođačima da se istaknu na policama marketa putem neograničenih dizajnerskih rešenja.

Pakovanje Tetra Top MiniV Nallo namenjeno je pre svega proizvodima koji se čuvaju na hladnom, kao što su mleko ili tečni jogurti različitih ukusa, kojima ova ambalaža obezbeđuje efikasnu zaštitu od svetlosti i dugotrajnu svežinu. Tetra Top MiniV Nallo ambalaža se, kao i druga pakovanja iz Tetra Top ambalažnog portfolija, takođe može koristiti i za pakovanje vode, sokova ili drugih prehrambenih proizvoda, kao što su ulja, povrće, supe, sosevi ili hrana za kućne ljubimce. 

Dobro za životnu sredinu

Kada je reč o životnoj sredini, Tetra Top MiniV Nallo je, kao i sva druga Tetra Pak pakovanja, napravljeno pretežno od prirodnih materijala iz obnovljivih izvora, i moguće ga je u potpunosti reciklirati. Svo drveće koje se koristi u Tetra Pak kartonu dolazi iz šuma koje poseduju sertifikat o upravljanju u skladu sa principima održivog šumarstva, što znači je obezbeđeno da se te šume planski obnavljaju i neprekidno ponovo rastu.

 „Mi u kompaniji Tetra Pak u potpunosti smo posvećeni zaštiti životne sredine i izgradnji cirkularne ekonomije. Shvatamo da više nije dovoljno da se izolovano razmišlja o problemima kao što su ograničenost resursa ili klimatske promene, te je stoga naš cilj da minimiziramo negativan uticaj koji industrija ima na životnu sredinu na nivou kompletnog lanca vrednosti. U tom kontekstu, težimo ka tome da u procesu proizvodnje naših ambalažnih materijala pretežno koristimo prirodne sirovine, kao i da razvijamo proizvode i rešenja koja minimiziraju uticaj na životnu sredinu. Kroz „Planet Positive“ inicijativu mi pokušavamo da promenimo način razmišljanja u okviru naše kompanije, ali istovremeno pokušavamo i da utičemo i na mentalitet naših partnera i celokupne industrije, kako bismo istražili načine na koje je moguće smanjiti emisiju ugljen-dioksida i srodnih gasova, a istovremeno i smanjiti količinu hrane koja završava na otpadu i minimizirati uticaj na prirodne resurse, kao što su voda ili zemljište“ – dodaje Siriteanu. 

 

Pročitajte i ovo...