Home Promo „Stvaranje vrednosti za kupce“

„Stvaranje vrednosti za kupce“

by bifadmin

Canon Europe predstavlja rezultate svog najnovijeg istraživanja Insight Report – „Stvaranje vrednosti za kupce“ – koje otkriva promene u zahtevima kupaca štampe i neiskorišćene prilike za štamparije i interne sektore koji se bave štampom. Istraživanje je otkrilo da manje od 20% štamparija ispunjava potrebe svojih kupaca. U vreme dok su robne marke pod većim pritiskom nego ikada da pokažu rezultate, a marketinški budžeti ostaju na istim nivoima ili se smanjuju, 80% kupaca štampanih proizvoda izjavilo je da bi cenilo kreativnije predloge svojih štamparija, što predstavlja očiglednu priliku za tržište štampe.

Fokusirane na merljive rezultate koji dokazuju povraćaj investicije njihovih kampanja, tržišne marke su se priklonile digitalnom pristupu, ulažući 46% svog budžeta u online marketing. Istovremeno, svesne su ograničenja isključivo digitalnih kampanja kao i činjenice da krajnji korisnici pate od digitalnog zamora. Dobre vesti su da gotovo svi učesnici istraživanja (97%) kažu da koriste štampu uz ostale kanale marketinga i da ih gotovo polovina (47%) često koristi integrisane kampanje koje uključuju štampu. Uz više od 33% današnjeg marketinškog budžeta koji se koristi za štampu, ona se smatra temeljem kampanja koje podižu svest o robnim markama. Štaviše, 30% kupaca komunikacijskih kampanja veruje da će štampa nastaviti da bude jednako važna, ili čak postati još važnija, tokom sledećih nekoliko godina.

Tržišne marke bi trebalo da opravdaju ulaganje u izabranu taktiku marketinga, a ako mogu videti rezultate ulaganja u štampu, rado će povećati njegov udeo u svom komunikacijskom miksu. Zapravo, 40% marketinških stručnjaka koji se bave brendiranjem kaže da bi uložilo više u štampu ako bi njihovi budžeti bili dvostruko veći. No, njih trećina kaže da nemaju nikakav način za merenje učinka štampe u kampanjama.

Njih 86% kaže da bi rado saslušali savete o spajanju štampe sa digitalnim elementima za jače integrisan pristup. Istraživanje takođe otkriva da se 80% robnih marki okreće svojim štamparijama kada traže sveže i inovativne ideje koje će omogućiti njihovim kampanjama da dopru do ciljne publike. Zapravo, 75% marketinških stručnjaka koji se bave brendiranjem u istraživanju je navelo da od svojih štamparija žele više konsultantski usmeren pristup.

Uzimajući u obzir ove pozitivne pokazatelje koji se odnose na štampu, uspeće oni profesionalni pružaoci usluga štampe koji promiene način na koji komuniciraju sa svojim kupcima, deleći svoje znanje i evoluirajući u konsultante. Ovde postoji očigledna neiskorišćena poslovna prilika za povećanje njihove vrednosti izvan okvira štampe i promenu dinamike u odnosu sa njihovim kupcima, što će rezultirati njihovim rastom.

Govoreći o zaključcima Insight Report-a, Mathew Faulkner, viši menadžer marketinga u sektoru poslovanja sa profesionalnim štamparijama za regiju EMEA u kompaniji Canon Europe, kaže: “Iz istraživanja je jasno da, dok štamparije bez problema shvataju temeljne postulate posla, postoji jaz između onoga što kupci žele i onoga što dobijaju. Korišćenjem svake interakcije sa kupcem kao prilike za ukazivanje na svoju stručnost, štamparije mogu dodati vrednost i pomoći robnim markama da maksimizuju učinkovitost štampe. U tim situacijama imaju i priliku da dokažu povraćaj investicije kod korišćenja štampe, pokazujući kupcima kako mogu koristiti štampu da podstaknu angažovanost svojih korisnika ili izazovu akciju u različitim fazama korisničkog putovanja do kupovine. Kroz veću saradnju sa svojim kupcima i veće razumevanje njihovih marketinških kampanja, profesionalni pružaoci usluga štampe mogu uočiti više prilika i pokazati korisnicima kako štampa može biti integrisana u šire kampanje robne marke. Kao rezultat, štamparije će moći ne samo da isporuče narudžbinu, nego da stvore dodatnu vrednost za kupca ulaganjem nešto većeg truda.”

Koristeći ove uvide kao osnovu, Canon je razvio svoj vrhunski program Ascent koji pomaže štamparijama i internim sektorima za štampu da izgrade bližu saradnju sa svojim kupcima i nauči ih kako da razviju svoju ponudu i pruže usluge koje dodaju vrednost. Uz fokus na pomaganje Canonovim korisnicima da uspeju već danas, kao i u budućnosti, program želi da ih inspiriše radionicama, mentorstvom i deljenjem znanja u zajednici. Program Ascent vode najbolji stručnjaci iz branše uz Canonove specijaliste, nudeći kroz njega podršku za različite pozicije unutar kompanija, između ostalog za prodaju i marketing, pružajući vredne savete u širokom rasponu trendova i tema. Na primer, kupac može dobiti savete kako da postigne profitabilan rast kroz strateški marketing, savete kako da razvije ponude sa dodatom vrednošću koje će biti prihvaćene i dobiti individualno savetovanje o tome kako implementirati dugoročne i uspešne poslovne planove.

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar