IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Excellence Awards) se od 2017. godine dodeljuju u organizaciji IAB Srbija najboljim digitalnim agencijama i kampanjama za prethodnu godinu i jedine su globalne nagrade 100% fokusirane na radove producirane za digital kanale.
Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da prepoznaju i istaknu savršenstvo realizacije digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. aprila 2021. godine u jednoj ili više kategorija, a u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta.
Pobednici IAB MIXX AWARDS 2021 će biti javno predstavljeni 20. maja prilikom svečane ceremonije dodele nagrada.
Žiri će svojim ocenama odrediti po jednog pobednika u svakoj od 15 kategorija.
Među kategorijama se prvi put našla “Best campaign – Covid-19 crisis”, čija je prijava besplatna, što je dodatna stimulacija za kompanije i agencije da predstave način na koji su prilagodili svoju komunikaciju za digitalne kanale u godini koja je bila krizna i predstavljala veliki izazov za sve nas.
Kategorije za prijavu radova su: Best video advertising, Best brand awareness campaign, Best branded content, Best cross media integration, Best innovation, Best product launch, Best social media campaign, Best influencer campaign, Best social community building, Best mobile, Best microsite, Best corporate website, Best direct response and lead generation, Best Non-profit/Corporate Social Resposibility i Best campaing – Covid-19 crisis.
Pobednici svih kategorija učestuju u izboru nagrade za IAB MIXX Grand Prix, nagrade za najbolje od najboljih, koju dodeljuje je stručni žiri u čijem sastavu se nalaze renomirani stručnjaci iz oblasti digitalnog marketinga:
Milena Maksić, Digital Director, Ovation BBDO
Branka Batričević, Client Service Director, Drive
Ana Danilović, Senior Digital Account Manager, Executive Group
Andrijana Vasić Nikačević, Brand Strategist, Leo Burnett
Vera Radanović, Head of Digital, Media House
Aleksandra Martinović, CEO Srbija Danas
Mia Biberović, Editor in Chief, COO & Partner, Netokracija
Ana Branković, Marketing Director, Adria Media Group
Ljiljana Vučetić, Sport Vision
Tijana Đurđević, Media planning Expert, Telenor
Aleksandra Garić, Head of Marketing, Cineplexx Serbia, i
Iva Mitroivć, Digital Creative Director iz agencije Full House Ogilvy, koja je i predsednica žirija.
Agencije i kompanije mogu prijaviti svoje radove najkasnije do 12. aprila na sajtu: https://awards.mixx.rs/#pravila
Foto: kreatikar, Pixabay