Kompanija Deloitte će u narednom periodu formirati i u Srbiji tim stručnjaka iz oblasti Salesforce konsaltinga zbog sve veće potrebe svojih klijenata za korišćenjem Salesforce platforme kao rešenja za upravljanje odnosima sa klijentima (CRM).
Da bi opstale i napredovale u novom svetu digitalnih tehnologija, kompanije moraju da budu brže i veštije i da pronađu nove načine da se povežu sa postojećim i potencijalnim klijentima. Neophodan je potpuno novi digitalni način razmišljanja i delovanja.
Kako Deloitte može pomoći? Sa Salesforce stručnjacima u više od 35 zemalja, Deloitte donosi dubok uvid u industriju, dokazano iskustvo sa korisničkim rešenjima i Salesforce ekspertizu. Deloitte-ovi stručnjaci su izveli neke od najinventivnijih i najsloženijih projekata širom sveta koristeći pri tome kreativnost, tehnologiju, strategiju i snagu partnerstava kako bi klijentima pomogli u celokupnom unapređenju i transformaciji njihovog poslovanja.
Deloitte-ova rešenja zasnovana su na decenijama iskustva sticanog kroz niz uspešnih implementacija Salesforce-a u ključnim industrijama. Obimno znanje i tehničko iskustvo pretočeno je u niz Deloitte Digital akceleratora kao sredstva koja mogu rešiti i najteže izazove klijenata.
Zadovoljstvo klijenata Deloitte-ovim uslugama pokazuje i priznanje Gartner-a, vodeće svetske agencije za istraživanje i savetovanje u području primene informacione tehnologije, koja je ponovo proglasila Deloitte svetskim liderom za upravljanje odnosima sa klijentima (CRM) i usluge implementacije korisničkog iskustva u svom izveštaju iz aprila 2021. godine “Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services”.
Salesforce tim u Srbiji
„Naš cilj je da domaćim i regionalnim kompanijama pružimo kompletnu uslugu tehnološkog i poslovnog savetovanja u transformaciji poslovanja koja se bazira na Salesforce platformi. Iz tog razloga smo odlučili da i u Srbiji u narednom periodu formiramo tim stručnjaka što će biti početak i osnova za dalji rast u ovoj oblasti. Zajedno sa kolegama iz regiona već radimo na projektima širom Evrope i to je zaista dragoceno iskustvo“, kaže Slaven Trivundža, viši Salesforce konsultant.
Marko Vidaković, IT regruter ističe da je dugoročni fokus da se ostvari bliska saradnja sa fakultetima koji školuju IT kadrove kako bi mlade i talentovane ljude zainteresovali za rešenja koja se zasnivaju na Salesforce-u, vodećoj svetskoj platformi za upravljanje odnosima sa klijentima. „Jedna od inicijativa za učenje i stručno usavršavanje je i naš Salesforce Lab, jednomesečni program prakse gde će studenti i diplomci imati priliku da nauče kako da rade na ovoj prestižnoj CRM platformi“.
Salesforce Lab
Salesforce Lab se sastoji iz dva programa – Salesforce Developer i Salesforce Consultant, i namenjen je studentima završnih godina fakulteta iz IT oblasti. Praksa za programere (Salesforce Developer) će trajati mesec dana, dok će za konsultante (Salesforce Consultant) biti organizovana u trajanju od dve nedelje. Svi polaznici će dobiti sertifikate, veoma značajno iskustvo u internacionalnom okruženju, a najbolji i priliku za posao. Prijave za oba programa su otvorene do 1. februara, a program počinje 15.2. Praksa će se odvijati na engleskom jeziku, putem Zoom platforme sa povremenim dolaskom u Deloitte-ovu kancelariju u Beogradu.
Više o Salesforce Lab pročitajte na stranici – https://deloi.tt/3m6SOTP