Home Promo OMV Srbija, kao deo jedne od najvećih austrijskih industrijskih kompanija, stalno ulaže u kvalitet i prati potrebe potrošača

OMV Srbija, kao deo jedne od najvećih austrijskih industrijskih kompanija, stalno ulaže u kvalitet i prati potrebe potrošača

by bifadmin

OMV Srbija je pre 21 godinu prva kod nas uvela koncept multifunkcionalne benzinske stanice. Stalnim ulaganjem u razvoj mreže, brigom za životnu sredinu, za ljude, kao i prilagođavanjem novim potrebama korisnika, ova kompanija, upravo sa vernim potrošačima zajedno – stalno ide napred.

Austrijska kompanija OMV u Srbiji je otvorila 63 benzinske stanice i ostvarila tržišni udeo od oko 10%. OMV benzinske stanice su multifunkcionalni servisni centri – benzinske stanice za ljude i vozila. Enegija za bolji život – slogan ove kompanije, ogleda se u svim segmentima poslovanja OMV-a.

Na 58 benzinskih stanica nalaze se i VIVA prodavnice i restorani gde vozači prave pauzu u putovanjima – jer sve što je potrebno za prijatno putovanje – može da se pronađe na OMV pumpama. Asortiman osvežavajucih napitaka, obroka i asortiman visoko kvalitetnih kafa, OMV stalno unapređuje. Na ovim stanicama možete da uživate ili ponesete na put Single Origin – kafu jedinstvenog geografskog porekla, 100% Arabiku, čiji kvalitet prepoznaju i oni sa najprefinjenijim ukusom. Odnedavno, posle kvalitetne kafe iz Kolumbije i Gvatemale, stigla je i kafa iz Salvadora. Svako zrno ove kafe koja se zove El Salvador beru i prže žene Salvadora i samo zahvaljujuci njihovom umeću i posvećenosti u šoljice na OMV stanicama stiže savršena kombinacija ukusa i aroma. OMV je uvek brinuo o tome na koji način se proizvodi VIVA Single Origin kafa, pa sve OMV kafe dolaze sa odgovornih farmi koje imaju Fairtrade sertifikat. Sada je OMV otišao korak dalje – El Salvador kafa ima i koncept direktne trgovine – “Direct trade”, odnosno kupovinu zrna kafe direktno sa farmi, bez posrednika. Direktna trgovina znači da farmeri kafe dobijaju bolju ponudu, a potrošači bolji pristup nekim od najkvalitetnijih kafa na svetu.

– Naš cilj je da zadovoljimo istančani ukus naših kupaca, ali i da im pomognemo da cene različite ukuse i da znaju da odaberu kvalitetan proizvod. Zato smo i uveli koncept direktne trgovine i tako svoje potrošače uveli u novu ’eru’ kafe u kojoj se fokusiramo na premium proizvode, kao i na održivo i odgovorno poslovanje“ – kažu u OMV-u.

Pored usluga u VIVA kafeima i Top Wash auto perionicama, OMV na svojim stanicama nudi čitav niz usluga: menjačnica, kupovina karata za koncerte, cvetne pošiljke ili gift kartice, TAG uređaji, članska karta AMSS, vinjete za Bugarsku… Na OMV pumpama možete da pronađete i posebnu liniju proizvoda za negu automobila za najbolju brigu o vašem autu. Kompanija OMV posvećena je izgradnji održivog sveta i ostvarivanju konkretnih ciljeva u vezi sa klimom kao što su: neto nulta emisija gasova sa efektom staklene bašte iz operacija do 2050. godine ili ranije, liderska pozicija u cirkularnoj ekonomiji plastike (zahvaljujući inovativnim rešenjima kao što je ReOil®) i najmanje 60% portfelja proizvoda sa niskim sadržajem i bez ugljenika. OMV je prva u Srbiji uvezla i ponudila gorivo sa 100 oktana iz svoje rafinerije u Austriji. I danas, OMV MaxxMotion 100plus benzin ispunjava najviše zahteve kvaliteta Svetske povelje o gorivu (WWFC), kategorija 6, što omogućava maksimalnu efikasnost motora i minimalnu emisiju izduvnih gasova. Sva OMV MaxxMotion Performance goriva, sa svojom ACTIVEFLOW™ tehnologijom, vozačima nude vrhunski nivo kvaliteta goriva, čuvaju motor, omogućavaju odličnu zaštitu i produžavaju njegov životni vek.

Novi standardi emisije ugljenika Euro 6 stupili su na snagu 2014. godine, pa su standardi emisije azotnog oksida, ugljen monoksida, ugljovodonika i čestica za kamione i autobuse postali još strožiji. U skladu sa novim standardima, OMV je odgovor pronašao u SCR tehnologiji (Selektivnoj katalitickoj redukciji), te uveo u ponudu AdBlue® koji je neophodan za funkcionisanje ove metode. AdBlue® predstavlja rešenje sa kojim se azotni oksidi koji su zagađivači, pretvaraju u azot i vodu, elemente bezopasne za životnu sredinu, kao osnovne komponente vazduha.

Kako bi proširio svoje usluge praćenjem potreba i trendova potrošača, OMV Srbija je tokom 2022. godine, u saradnji sa partnerima, obezbedila mesta za e-punjače za električna vozila, a ovu mrežu nastavlja da širi i ove godine. Takođe, na krovu benzinske stanice OMV Ražanj, još u aprilu 2022. godine, instalirana je i počela sa radom solarna elektrana koja će svake godine proizvesti 72.000 kWh čiste električne energije i nadoknaditi 23% ukupne potrošnje objekta. Solarni paneli postavljeni su u saradnji sa partnerskom kompanijom Terra Solar i na benzinskoj stanici Krnjača, a u planu je dalje širenje mreže ovakvih “zelenih benzinskih stanica” koje će se snabdevati solarnom energijom.

OMV Srbija podržava niz dobrotvornih organizacija i učesnik je velikog broja humanitarnih akcija. Podrška lokalnoj zajednici važan je deo aktivnosti i angažovanja resursa. Sada već značajan broj potrošača zna za akciju na Međunarodni dan kafe, kada OMV donira prihod od prodaje kafe, a odziv je iz godine u godinu sve veći.

Značajan segment poslovanja OMV Srbija predstavljaju brojni saradnici, partneri i klijenti: mala, srednja i velika preduzeća sa kojima OMV uspešno sarađuje, i doprinosi opštoj slici privrede u Srbiji.

– Zahvalni smo svojim potrošačima koji su nam ukazali poverenje i koji nas podržavaju u svemu što radimo već 21 godinu. Nastojaćemo da i u narednim decenijama opravdamo poverenje kontinuiranim radom na daljem unapređenju usluga i portfolia, ne odstupajući od nivoa kvaliteta po kome nas potrošači prepoznaju – kaže Decebal Sorin Tudor, direktor OMV Srbija.

OMV Srbija je deo Grupe koja se sa prihodima od prodaje od 62 milijarde evra i radnom snagom od oko 22.300 zaposlenih u 2022. godini, nalazi među najvećim industrijskim kompanijama u Austriji.

OMV upravlja sa oko 1.700 benzinskih stanica u osam evropskih zemalja. U segmentu energetike, OMV istražuje i proizvodi naftu i gas u četiri ključna regiona centralne i istocne Evrope, Bliskog istoka i Afrike, Severnog mora i Azijsko-pacifičkog regiona…

– Iako smo u Srbiji već 21 godinu, nastavljamo da podižemo standard u svim segmentima poslovanja. Naš prioritet su brzo prilagođavanje i uspešno reagovanje na potrebe kupaca koje se stalno menjaju i rastu. Pre 21 godinu na srpsko tržište smo doneli novi koncept poslovanja i novu viziju benzinske stanice, a već dve decenije posvećeni smo razvoju i inovacijama u cilju pružanja najkvalitetnijih proizvoda i usluga. Veoma sam ponosan što sam deo razvoja OMV Srbija, i što smo među 99 najuspešnijih kompanija koje posluju na tržištu Srbije – kaže za Biznis i finansije Decebal Sorin Tudor, direktor OMV Srbija.

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar