Kompanija Lidl Srbija je ovogodišnji dobitnik prestižnog priznanja „Miljenik potrošača“, koji je rezultat glasanja i anketiranja reprezentativnog uzorka potrošača iz naše zemlje.
Ovu nagradu, u okviru kampanje „Najbolje iz Srbije“ koju sprovodi organizacija „Moja Srbija“ uz pomoć Grada Beograda i Centra potrošača Srbije, kompanija Lidl osvojila je u kategoriji „Trgovina“, čime je potvrđeno da su Lidl prodavnice prvi izbor za kupovinu.
„Od prvog dana našeg poslovanja u Srbiji, kao jedini savremeni diskont, ponudili smo našem potrošaču jedinstveno iskustvo kupovine i postavili ga na prvo mesto. Danas, nakon samo 5 godina, ovim priznanjem dobili smo još jednu potvrdu da su naši potrošači prepoznali Lidl vrednosti i da smo pronašli put do porodičnih trpeza kao miljenik i prvi izbor među trgovinama. Hvala na pruženom poverenju u ime Lidl tima“, izjavila je Jovana Majstorović, iz Korporativnih komunikacija Lidla Srbije.
Glasanje za ovu nagradu je sprovedeno u dva kruga – u prvom krugu glasali su potrošači putem interneta i suzili izbor potencijalnih dobitnika, a u drugom su metodom anketiranja „licem u lice“ glas davali nekome od finalista. Anketiranje na terenu je sprovedeno u 10 gradova Srbije, na reprezentativnom uzorku od oko 2.000 potrošača koji su krajnji korisnici za relevantnu kategoriju.
Kompanija Lidl u Srbiji posluje više od 5 godina i za to vreme uspela je da bude deo 40 gradova Srbije, otvori 70 prodavnica i da zaposli više od 3.500 radnika kao „Top poslodavac“*. Sa ciljem da potrošačima pruži najbolji odnos cene i kvaliteta, Lidl će nastaviti da širi svoju poslovnu mrežu i da ostvaruje čvrstu saradnju na lokalnom nivou. Takođe, svest o odgovornosti prema zaposlenima i partnerima, ali i prema životnoj sredni i zajednici, omogućava ovoj kompaniji da kontinuirano unapređuje svoje poslovanje i ostvaruje nove ciljeve.
*Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.