Prvo okupljanje regionalnog kluba Woman.Comm, na kom su prisustvovale žene iz komunikacijske industrije širom regiona, održano je juče u Beogradu sa ciljem daljeg umrežavanja žena u ovoj idustriji. Simbolično, u kultnom prostoru bioskopa „Balkan“, veliki broj žena dobio je priliku da sazna koje su to prednosti članstva u klubu, kao i da čuju iskustva samih članica.
Woman.Comm klub je osnovan pre tri godine u Sarajevu sa ciljem okupljanja žena iz komunikacijske industrije, kako bi se međusobno upoznale, povezale i zajednički sarađivale na unapređenju komunikacijskog okruženja u regionu. Kroz zajedničke projekte i inicijative, članice kluba teže da prošire svoje delovanje, razmenjuju znanja i iskustva, a samim tim uspešno sarađuju na nivou Balkana.
Događaj je otvorila direktorka kluba Woman.Comm, Irena Miličević Vukoja, koja je prisutne detaljnije upoznala sa radom kluba i njegovim ciljevima. “Ja sam, nakon iskustva u korporativnom svetu rešila da svoju otpremninu uložim u jedan viši cilj, i to je možda bila ludost ili hrabrost, ali naše zemlje su male da bi same napravile neku veliku promenu samostalno. S tim u vezi, ja sam rešila da nas povežem i da pokušamo zajedno da napravimo neke velike i važne projekte i promene u industriji komunikacija na Balkanu”, izjavila je Irena, osnivačica kluba.
U nastavku programa održana su dva inspirativna panela. Prvi panel, pod nazivom „Zašto bi trebalo da postanete članice Woman.Comm kluba“, moderirala je Bojana Stanković, suvlasnica i direktorka komunikacija agencije Smart Vision, članica Woman.Comm kluba i njihov ambasador u Srbiji. Njene sagovornice bile su istaknute članice kluba: Danica Stević, regionalna account direktorka u kompaniji Ninamedia, Slađana Večerinović, izvršna direktorka agencije Headmade i Vesna Vlašić, direktorka agencije McCann Sarajevo. Govornice su se usaglasile da su članstvom u klubu dobile značajne kontakte širom regiona, prijatelje u poslu i izuzetne prilike za saradnju na mnogim zajedničkim projektima koji su rezultirali uspehom i da su, upravo na taj način, uspele da razbiju stereotipe i predrasude koje nažalost i danas možemo da osetimo unutar društava na Balkanu.
Drugi panel, „Komunikacija je svuda oko nas, a kako komuniciramo“, moderirala je Branislava Antović Aleksić, urednica BDW magazina i autorka podkasta “OdaBrana priča”. Njene sagovornice bile su: Anja Vejnović, brend menadžerka Bambi Grupe, Jovana Tufegdžić, senior menadžerka korporativnih komunikacija u kompaniji Visa SEE i Vesna Živanović, brend menadžerka kompanije OKTAL Pharma za brend Avene. Govoreći o komunikaciji i njenoj važnosti, govornice su istakle da je komunikacija alat za edukaciju i da ozbiljne kompanije kroz svoje promotivne kampanje uvek treba da teže osvešćivanju javnosti o važnim temama. Govoreći o važnosti društvenih mreža, naglasile su da je njihov značaj nesporan i da su jedan od najvažnijih sredstava u komunikacijskoj industriji, o čemu moramo razmišljati kada želimo da plasiramo važne poruke široj javnosti.
Posebno predavanje na temu „Imposter sindrom“ održala je i Nataša Pavlović Bujas, preduzetnica i međunarodna ekspertkinja u komunikacijama, predsednica IPRA za 2024. godinu. Ona je takođe iznela i svoja iskustva iz industrije komunikacija.
“Ono što se meni dopalo kod Irene, osnivačice Woman.Comm kluba jeste otvorenost i spremnost na povezivanje. Moramo da menjamo ono za šta smatramo da ne valja. I moramo zajedno da se udružujemo kada žene dođu do položaja moći”, istakla je Nataša.
Organizatori su izrazili zahvalnost medijskim partnerima (Grazia, SuperŽena.B92, Nedeljnik, Wannabe), sponzorima (Bambi, Avene, Jana, Libresse, vinoteci Svetski Putnik) i koprodukcijskom partneru u Srbiji, full service agenciji Smart Vision, čiji je tim zaslužan za organizaciju događaja.
Woman.Comm klub nastavlja svoju misiju unapređenja komunikacijske industrije, a okupljanje u Beogradu predstavlja samo početak još većih i značajnijih aktivnosti koje će uslediti širom regiona.
Za više informacija o Woman.Comm klubu i budućim aktivnostima, možete posetiti zvaničnu stranicu kluba.