Home Promo Lidl smanjio udeo šećera i soli u proizvodima

Lidl smanjio udeo šećera i soli u proizvodima

by bifadmin

Kako bi usmerila svoje poslovanje na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishrane i tako obezbedila pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i naše planete, kompanija Lidl posvetila se mnogobrojnim inicijativama za „Hranu za bolje sutra“, pa je i umanjila udeo šećera i soli u proizvodima koji se najčešće konzumiraju.

Lidl je redukovao udeo dodatog šećera i soli u svojim brendovima i definisao za cilj da se prosečan sadržaj dodatog šećera i soli u asortimanu proizvoda Lidl brendova smanji za 20% do 2025. godine.

Smanjen udeo šećera

Prema studiji rađenoj u Evropskoj Uniji, godišnje se po glavi stanovnika u proseku konzumira oko 37kg šećera. Kako se zdravim smatra najviše 9 kilograma, Lidl je prepoznao važnost smanjenja količine šećera u svojim proizvodima i ulaže velike napore da ukinuti šećer u proizvodima ne bude zamenjen drugim zaslađivačima.

Radi ostvarivanja pozitivnog uticaja na što veći broj građana, ali i u cilju podizanja svesti o osvešćenoj ishrani, kompanija Lidl umanjila je količinu šećera u raznovrsnim proizvodima, poput voćnog jogurta, pasiranog paradjza, minjon kocki i krem bananica iz Lidl asortimana, pri tom zadržavajući ukus i kvalitet na koji su potrošači navikli. A još 2019. godine kompanija je u potpunosti prestala da koristi fruktozno/glukozni sirup i čistu fruktozu u prehrambenoj proizvodnji.

Smanjen udeo soli

Najrasprostranjeniji začin na svetu, so, u količinama koje premašuju dnevne potrebe, može imati niz negativnih efekata. U zemljama Evropske unije, na godišnjem nivou, po glavi stanovnika se u proseku konzumira oko 4 puta više soli od preporučene količine. Jedna od ključnih strategija Lidlove posvećenosti osvešćenoj ishrani pod nazivom „Hrana za bolje sutra“ je i smajenje soli, te je sadržaj soli smanjen u raznovrsnim proizvodima od mesa, poput kobasica, ćevapa i drugih prerađevina, kao i u rezanom, belom hlebu koji je ujedno i jedna od najprodavanijih namirnica na domaćem tržištu.

„Svakodnevno se trudimo da svoj uticaj, odnosno uticaj velike, internacionalne kompanije, iskoristimo na pravi način – pružajući pozitivan primer, uz ponudu proizvoda visokog kvaliteta. Pored smanjenja udela soli i šećera, kroz davanje prednosti prirodnim sastojcima umesto aditivima, izbacivanjem hinolin žute i zelene S boje iz upotrebe, smanjenjem i izbegavanjem konzervansa, uz brigu o bezbednosti hrane, polako, ali sigurno, unosimo promene koje ističu prirodne vrline i visok kvalitet raznovrsnih prehrambenih proizvoda“, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar