Studentska organizacija ESTIEM LG Belgrade dvanaesti put zaredom organizuje projekat „Case Study Show 2018“, koji će se održati od 3. do 10. marta na Fakultetu organizacionih nauka.
Case Study Show je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima da zakorače u poslovni svet i da teorijsko znanje stečeno tokom studija primene u praksi. Studenti se takmiče u rešavanju studije slučaja koju zadaje jedna ili više kompanija učesnica. Ona predstavlja realan poslovni problem, a najuspešnije takmičare očekuje program prakse, treninga ili organizacije specijalnog događaja u kompaniji za koju su rešavali studiju slučaja.
O značaju i potencijalu ovog projekta najbolje govori činjenica da projekat podržavaju neke od najboljih kompanija na našem tržištu, kao što su Delhaize Serbia, Mozzart Bet, Henkel, Bosch, Opel Srbija, VIP, United Cloud…
U okviru četiri radionice, tri predavanja i treninga, studenti će imati priliku da od stručnjaka iz ove oblasti nauče nešto više o načinu na koji bi trebalo da pristupe rešavanju realnog poslovnog problema.
Prvi dan projekta Case Study Show, 6. mart, rezervisan je za svečano otvaranje i Meet Up. Ovaj deo projekta se fokusira na inicijalno povezivanje učesnika sa kompanijama u neformalnoj atmosferi. Studenti se ovom prilikom mogu upoznati sa kompanijama učesnicama i ostaviti svoj CV u online bazu koja će biti blagovremeno prosleđena svim partnerima projekta.
Tribina Show (me) business, koja će se takođe održati 6. marta, je ono što izdvaja ovogodišnji Case Study Show u odnosu na prethodne. Predstavnici kompanija će imati mogućnost da ovom prilikom predstave svoje poslovanje, aktuelna dešavanja u svojim kompanijama, kao i šta kompanije očekuju od svojih potencijalnih zaposlenih.
U okviru drugog dela Case Academy-a, Case Room-a, 8. i 9. marta, učesnici će imati priliku da naučeno i primene u rešavanju jedne studije slučaja u timova od po tri člana. Za rešavanje poslovnog problema imaju četiri sata, nakog čega se bira pobednički tim.
Paralelno sa Case Room-om, 8. i 9. marta, održava se i Business Case, glavni i najveći deo projekta koji podrazumeva rešavanje studije slučaja iz oblasti poslovanja kompanija učesnica. Učesnici se takmiče u timovima od po četiri člana i imaju pet dana da reše zadatu studiju slučaja, nakon čega se takođe bira pobednički tim.
Speed Dating će se održati 10. marta i ovaj deo projekta predstavlja kratak intervju na kom će zainteresovani učesnici imati priliku da se po drugi put upoznaju sa predstavnicima kompanija, ovog puta u formalnoj atmosferi i steknu korisna znanja. Nakon Speed Dating-a sledi svečano zatvaranje projekta.
Projekat je otvoren za sve studente Beogradskog univerziteta.
Zainteresovani studenti se za Case Study Show mogu prijaviti do 15. februara, slanjem CV-a i popunjavanjem forme na zvaničnom sajtu organizacije www.estiem.org.rs. Prijave se mogu vršiti u timovima ili individualno.