Marketing mreža 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizuje četvrti po redu nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018. Pod ovogodišnjim sloganom „Idea is nothing without execution!“, akcenat festivala biće na kvalitetnim i vanvremenskim egzekucijama, bez kojih nijedna ideja ne bi mogla da preživi.
Kao i prošle godine, KAKTUS 2018 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova, a festival će otvoriti Marcelo Padoca, kreativni direktor agencije David&Goliath Los Angeles (USA).
Prvi dan festivala obeležiće interaktivna predavanja i sesije eminentnih stručnjaka iz Evrope i sveta među kojima su i Harjot Singh, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup EMEA (UK); Gabriela Lungu, Founder, WINGS Creative Leadership Lab (CZ); Michael Maslov, General Director and Partner, Ketchum Moscow (Russia) i Fabien Aufrechter, Lead, Havas Blockchain (France).
Drugog dana festivala biće organizovane THINK TANK radionice, kao i debata na temu programmatic advertisinga u organizaciji agencije Direct Media. Pored toga, biće upriličena i godišnja dodela strukovnih nagrada KAKTUS 2018. Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 26 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.
„Tržište marketinških komunikacija u Srbiji već četiri godina ima svoj nacionalni festival, u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomeraju granice struke i streme ka boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, sa još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i podsetila da prijavljivanje na konkurs za KAKTUS nagrade traje do 22. septembra.
Festival KAKTUS 2018 podržalo je 30 medijskih kuća iz celog regiona, kompanije Mercator S, Marbo Product, Jaffa Crvenka, Sberbank, CAR:GO, AVON, Delta Holding, Zlatiborac, Coca-Cola HBC Srbija, Doncafe, Huawei Srbija i brend Orbit. Kompanija Microsoft Srbija bronzani je sponzor, dok je HEINEKEN Srbija, sada već tradicionalno, prijatelj festivala. Partneri festivala su agencije – Direct Media, Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, SuperDot, Alma Quattro, Smart+ Research, Info Media Group. Festival su podržali i Nova Communications, Led Media BiH, Propix i Chameleon.