PROMO
-
Povodom Svetskog dana pčela, istražujemo kako principi iz prirode mogu da inspirišu odgovorno upravljanje ličnim finansijama – kroz štednju, planiranje i zajedništvo Na prvi pogled, svet pčela i svet finansija …
-
Promo
Novi identitet brenda: CRIVIT na putu da postane vodeći brend za rekreaciju u Evropi
by bifadminBrend CRIVIT predstavlja svoju prvu međunarodnu kampanju pod nazivom „FIND YOUR MOVE“. Ova kampanja donosi inspiraciju za aktivan način života, na televiziji, društvenim mrežama i u Lidl prodavnicama u više …
-
AikBank predstavlja inovaciju u segmentu potrošačkih kredita – keš kredit koji korisnicima omogućava brzo dodatno finansiranje, bez uobičajene papirologije i za samo sat vremena. Proces apliciranja za keš kredit je …
-
Dukat jogurt dolazi u osveženom izdanju, sa unapređenom recepturom razvijenom po vašem ukusu, uz direktno učešće onih kojima je i namenjen – vernih ljubitelja ovog proizvoda. Novi ukus kombinuje prepoznatljiv …
ProCredit banka, kao banka sa snažnim fokusom na održivo poslovanje i odgovoran pristup razvoju, učestvovala je na konferenciji „FIC Insight into ESG“, koju je organizovao Savet stranih investitora (FIC) u …
Za projekat „Investiram na kvadrat“ zainteresovani i građani iz dijaspore i regiona
Veliki broj građana iz unutrašnjosti Srbije, ali i iz dijaspore i regiona, zainteresovan je za direktno zajedničko ulaganje u stanogradnju po modelu „Investiram na kvadrat“. Autor ovog modela Dušan Uzelac …
