PROMO
-
Promo
Mastercard pokreće globalni Mastercard Girls4Tech™ program u Srbiji: osnaživanje devojčica u STEM naukama
by bifadminKompanija Mastercard po prvi put u Srbiji lansira svoj globalni, edukativni Mastercard Girls4Tech™ program, osmišljen da inspiriše devojčice uzrasta od 8 do 16 godina da se povežu sa svetom nauke, …
-
Promo
MOL Grupa ostvarila snažne rezultate u trećem kvartalu, ali je zbog novih izazova revidirala EBITDA smernice za 2025. godinu
by bifadminMOL Grupa objavila je finansijske rezultate za treći kvartal 2025. godine. Kompanija je ostvarila profit pre oporezivanja od 503 miliona američkih dolara, što je na istom nivou kao i u …
-
Kompanija Puratos, lider u proizvodnji pekarskih, poslastičarskih i čokoladnih proizvoda, sprovela je istraživanje potrošačkih navika putem Sensobusa – svojevrsne laboratorije na točkovima za analizu ukusa i preferencija. Analizom je obuhvaćeno …
-
Kompanija Yettel objavila je svoj ESG izveštaj za 2024. godinu, koji predstavlja rezultate i inicijative u oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja. Izveštaj potvrđuje posvećenost kompanije održivom …
U prvih devet meseci 2025. godine OTP Grupa je ostvarila izvanredne rezultate i potvrdila snažne finansijske performanse. Od početka godine ostvarena je kumulirana dobit nakon oporezivanja u iznosu od 86 …
Otvoreno novo poglavlje: Beočinski Lafarge BFC Srbija promenio ime u Holcim Srbija
Kompanija Lafarge BFC Srbija d.o.o. Beočin zvanično je otvorila novo poglavlje poslovanja i to pod novim imenom Holcim Srbija d.o.o. Beočin. Ova promena još snažnije odražava viziju i odlučnost kompanije …

