Home VestiBiznis & Finansije Učesnici konkursa za Preduzetnika godine: Pecanjem do poslovne strategije

Učesnici konkursa za Preduzetnika godine: Pecanjem do poslovne strategije

by bifadmin

Časopis Biznis i finansije objavio je rezultate poslovanja malih i srednjih preduzeća u Srbiji u godišnjoj ediciji „Hiljadu zašto, hiljadu zato“ ali i ekskluzivnu publikaciju „Top lista pozitivista“, sa intervjuima preduzetnika koji su ušli u najuži izbor za preduzetnika godine, koji je organizovala revizorsko-konsultantska kompanija „Ernst & Young“ po prvi put ove godine u Srbiji. Poslušajte kako su pobednik i jedan od učesnika konkursa počinjali i na koji način su razvili uspešne izvozno orijentisane firme koje sarađuju sa velikim klijentima poput Ferarija i Sonija.

Pobednik ovog konkursa je Darko Budeč, vlasnik i direktor preduzeća „BUCK“, koji će našu zemlju predstavljati u Monte Karlu na takmičenju „Ernst & Young Svetski preduzetnik godine“ u konkurenciji najboljih preduzetnika iz još 53 zemlje. Budeč je na promociji časopisa govorio o tome kako se donose odluke da se u Srbiji proizvodi za najelitnija tržišta, kako se osvajaju najprestižnije nagrade u Nemačkoj, kako funkcioniše preduzeće u kojem rade domaći strućnjaci, a organizovano je po nemačkom modelu i ima japanski način upravljanja, i šta očekuje u Monte Karlu.

Nebojša Matić, vlasnik i direktor preduzeća „Mikroelekronika“, koji je takođe učestvovao u izboru „Ernst &Young Preduzetnik godine“ uspeo je u ovim depresivnim vremenima da nasmeje sve prisutne svojim pristupom poslu i životu govoreći o tome kako su ga domaći carinici ubedili da osnuje firmu, zašto nije prihvatio da proizvodnju iseli u Tajland, kako konkurisati Kinezima, zašto je pecanje važno u pravljenju poslovne strategije, i kako je jedna mala firma stigla do kupaca kao što su NASA-u, Jejl, Ferari i mnoge druge velike svetske kompanije.

Pročitajte i ovo...