Zahvaljujući povečanju broja korisnika preko mobilnih uređaja za 51%, pa samim tim i prihoda od reklama za mobilne platforme, američka kompanija prevazišla je ranija očekivanja za rezultate u drugom kvartalu ove godine.
U drugom kvartalu 2013. kompanija Fejsbuk prijavila je ostvareni čist profit od 333 miliona dolara. U zvaničnom saopštenju glavni čovek kompanije Mark Cukerberg za uspeh u tromesečju „okrivio“ je unapređenje Fejsbuka za mobilne uređaje i značajno povećanje tzv. mobilnih korisnika. Prema objavljenim podacima preko 20 milijardi minuta potrošili su korisnici Fejsbuka samo tokom juna na najpopularnijoj društvenoj mreži. Ovi rezultati ujedno označavaju i prvih godinu dana od kada je kompanija imala javnu ponudu svojih akcija. Cena akcija je, uprkos skorašnjem porastu, i dalje 16,7% ispod tadašnje cene od 38 dolara. U periodu april-jun ukupan prihod kompanije bio je 1,6 milijardi dolara, a od toga je prihod od oglasa iznosio 41%, uz dostignutih 819 miliona mobilnih korisnika.