841
Kompanija Valt Dizni je sklopila dogovor sa youtube-om, koij utrvđuje da će poznati proizvođač crtača deliti svoja kratkometražna dela sa korisnicima istog.
Svaki od klipova imaće 15 sekundi reklama pre početka filma/crtaća/serije, a prihod će deliti Dizni i Youtube.
Met Marfi (Matt Murphy), potpresednik Diznija i ESPN mreže, trvdi da će ABC ovim ugovorom popularisati svoj program, ali da će i dalje glavna destinacija za online gledanje tv programa biti ABC.com.
Ovo je jedna od retkih tv mreža koja želi da sarađuje sa Youtube-om. Možda se televizije plaše da će njihovi sajtovi biti manje posećeni ako počnu da sarađuju sa najvećom bazom klipova na svetu. Međutim, oni koji to urade sigurno će biti najgledaniji, nedavno je jedna emisija (Jimmy Kimmel) okačena na youtube „navukla“ 11 miliona gledanja. I sam sajt najavljuje redizajn, kako bi se lakše prilagodio tv sadržajima.