Džef Džarvis, autor uticajnog bloga Buzzmachine uočio je Gardijanov podkest (podcast) o stanju novina u Americi, i upustio se u polemiku. Brojni su komentari na problem finansijskih teškoća u koje su zapali časopisi.
I sam Voren Bafet je izjavio da ne bi sada investrirao u novine, ni po kojoj ceni, i dodao: „One su izgubile esenciju postojanja“. Gospodin Džarvis izdvaja i analizira komentare na ovu izjavu. On se slaže sa tvrdnjom da u ovim kriznim vremenima mediji treba da evoluiraju sa novina na organizacije. Te organizacije su multifunkcionalne, one vam pružaju informacije ali i komuniciraju sa vama. Staro poimanje publike mora da nestane, današnji čitaoci bi trebalo da dobiju priliku za participaciju.
U vreme ove krize, mnogo je rasprava o budućnosti novinarstva. I da nije bilo nje, postavljalo bi se pitanje da li će klasične novine opstati. Mnoga deca danas ne znaju šta su video kasete, pejdžeri, koverte za pisma… Pesimisti misle da uskoro neće znati ni šta su štapmane novine. Tajm se još pre tri godine osvrnuo na ovaj problem, posebno tvrdnjom da će internet ubiti štampano novinarstvo. Takođe, oni naglašavaju blogerski teror – svaki ludak može da iznese svoj pogled na svet, i to da bude veoma čitan. Ono što novinama nedostaje, a Internetu pretiče, je nezavisnost, kako politička, tako i od kapitala.
Zbog aktuelne krize, oglašavanje u medijima je u celom svetu u padu. Firme prvo redukuju troškove za reklame i pretplate, iako to njima nije pravi trošak, a novinama znači. Za neke je ovo zastrašujuća činjenica, a za neke samo ohrabrenje da se upuste u nove poduhvate, možda da se reše oglašivača koji utiču na njihovu objektivnost ili da ukrste klasično i elektronsko novinarstvo. Svi svetski mediji bruje o ovom problemu, i time dodatno sebi pogoršavaju situaciju kod investitora. Velika je verovatnoća baš da je, između ostalog, čitajući novine, Voren Bafet zaključio da nipošto ne treba ulagati u njih. Šta će se desiti ostaje da vidimo, ali sigurno je da novinarstvo nikada neće umreti, svaki ozbiljan čovek će se pre informisati iz novina (elektronskih ili papirnatih) nego čitajući blogove.