Kompanija Pristop (koja posluje u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji i u Belgiji – Brisel) i hrvatska kompanija Digitel komunikacije počeli su proces osnivanja Digitel Pristop Grupe (DPG), krovne kompanije koja će upravljati poslovanjem svih 27 agencija članica, čime je i formano počelo stvaranje najveće kompanije za integrisane tržišne komunikacije na prostoru od Beča do Atine.
Vodeću poziciju grupacije na prostoru jugoistočne Evrope potvrđuje podatak da je DPG u prošloj godini ostvarila preko 93 miliona evra prihoda. Daljem razvoju DPG grupe doprineće i ovih dana realizovana kupovina dveju agencije Idea Plus Communications u Makedoniji i Srbiji koje su prošle godine na ova dva tržišta ostvarile 7,2 miliona evra prihoda. Idea Plus Communications je osnovao i do sadašnjih tržišnih pozicija doveo Ivo Laurenčić, poznati marketinški stručnjak u regionu.
Ovom akvizicijom DPG je ojačala svoje pozicije na pomenutim tržištima, a ona je posebno značajna za makedonsko tržište jer je kroz ovu agenciju DPG preuzela lidersku poziciju u integrisanim marketinškim komunikacijama i u toj zemlji. Akvizicija će bitno ojačati i tržišnu poziciju u Srbiji (gde je Pristop Beograd lider u PR segmentu) jer kroz nju DPG snažno ulazi i na tržište oglašavanja na kojem do sada na srpskom tržištu nije bila prisutna.
Osim Srbije i Makedonije, DPG još posluje u Hrvatskoj i Sloveniji, kao i u Bosni i Hercegovini, a ima svoju kompaniju i u Briselu. Upravo zaključenim dogovorom o stvaranju joint-venture operacije u Grčkoj s uticajnom lokalnom poslovnom grupacijom, DPG će uskoro poslovanje proširiti na Grčku. Planiranom kupovinom kompanije u Austriji, za koju su pregovori u toku. DPG namerava da uskoro uđe i na austrijsko tržište.