Prema izjavama iz JAT-a, ova kompanije će najverovatnije i u 2010. godini biti u gubitku, moguće dvocifrenom. Kako piše Danas, manjak u kasi može biti veći i od 10 miliona evra, a konstantni gubici negativno će uticati na odlučivanje o sudbini aviokompanije.
Iako su ranije najavljivali da bi sa 1,5 miliona putnika u ovoj godini JAT-ovo poslovanje izbilo na „pozitivnu nulu“, čelnici kompanije kažu da će skor veći od 1,1 miliona putnika biti pravi uspeh.
Poslednje dve godine godišnji gubici JAT-a kreću se oko brojke od 25 miliona evra. Prošle godine, promet aviokompanije pao je za 20%, a rukovodstvo je isticalo da je ovo posledica „organizacione prevaziđenosti“, odnosno nekonkurentnosti kompanije. Ako JAT nastavi da bude gubitaš, sledeća godina bi mogla biti kritična za njegov opstanak.
Računalo se da će prodaja poslovne zgrade na Novom Beogradu donekle izvući finansije ove kompanije, ali dva javna oglasa su propala zbog manjka interesovanja. Zato je odlučeno da poslovni prostor bude prodat direktnom pogodbom. Novac od prodaje zgrade trebalo bi da bude uložen u remont aviomotora i iznajmljivanje dva „boinga 737-700“. Pored toga, u planu je bilo proširenje na tržišta Skoplja i Banjaluke, sa kojima bi mogao na nakrpi 1,5 miliona putnika, ali ovaj plan je propao.
Kako nevolje nikada ne idu same, dva tendera kojima je JAT hteo da privuče putnike, besplatan prevoz ka aerodromu i besplatno putno zdravstveno osiguranje, propali su jer su se javila taksi preduzeća koja bi to radila i Dunav osiguranje za putno zdravstveno. JAT se nije žalio na opstrukciju u ovom slučaju, a mediji to ponekad maliciozno pripisuju nekvalifikovanom rukovodstvu JAT-a, čiji finansijski izvršni direktor ima samo srednju školu (što nije u skladu sa propisima, koji će, ne brinite, brzo biti izmenjeni).