U prvih šest meseci ove godine Agrobanka je, uprkos krizi, ostvarila dobre poslovne rezultate u svim segmentima poslovanja. Ukupna bilansna suma 30. juna bila je oko 65 milijardi dinara i veća je za 10 odsto u odnosu na kraj 2009. godine. Ostvarena je dobit od 668 miliona dinara, povećan je broj klijenata za novih šest hiljada, štediša za 14 hiljada i izdato 14 hiljada novih platnih kartica.
U okviru poslova kartičarstva proširena je usluga koja se nudi na bankomatima, tako što su svi bankomati osposobljeni za pre paid dopunu mobilnog telefona kod sva tri operatera (Telekom, Telenor i VIP). Iz dana u dan povećava se broj klijenata elektronskog bankarstva, ukupna štednja u 2010. godini veća je za 14 miliona evra i krajem juna je iznosila 257,5 miliona evra, a posebno ohrabruje rast dugoročne štednje.
U cilju podizanja kvaliteta usluga klijentima – korisnicima tekućih računa građana, formirani su paketi proizvoda koji objedinjuju korišćenje platnih katrica, elektronskog bankarstva, SMS komunikaciju sa klijentima čime se intenzivira korišćenje novih tehnologija, ostvaruje komunikacija sa klijentima preko mobilnih telefona po raznim segmentima.